شیائومی MI CC9 در رنگ سفید به صورت رسمی نمایش داده شد

21eda313d95df2791f009b61cd0d5d86
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که حتما می‌دانید سری CC یکی از جدیدترین سری گوشی های هوشمند شرکت شیائومی است که تقریبا یک هفته‌ی دیگر تا معرفی آن به صورت رسمی زمان باقی مانده است. انتظار می‌رود اولین محصولی که شرکت شیائومی در سری CC از آن رونمایی کند و شاهد عرضه‌ی آن باشیم، شیائومی MI CC9 باشد.

طی هفته‌ی گذشته برخی از مشخصات این دستگاه در دنیای مجازی درز کرد و از جمله‌ی آن ها می‌توان به دوربین سه گانه‌ی پشتی با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. این در حالی است که امروز شرکت شیائومی نسخه‌ی سفید رنگ MI CC9 را به همراه جعبه‌ی آن به صورت رسمی به نماشی گذاشته است.

جعبه شیائومی MI CC9

همانطور که پیش از این اشاره شد کمتر از یک هفته‌ی دیگر تا معرفی رسمی سری CC از سوی شرکت شیائومی زمان باقی مانده است و امروز همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید ما تصاویری از جعبه‌ی منحصر به فرد این دستگاه به همراه تصاویری از پنل پشتی آن را شاهد هستیم. این تصاویر با تصاویری که پیش از این توسط TENNA منتشر شده بود به طور کامل همخوانی دارند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:100%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

طراحی این دستگاه منحصر به فرد نیست و ما قبلا مشابه آن را در گوشی هایی چون ویوو iQOO، هواوی پی ۳۰ پرو و یا سامسونگ گلکسی اس ۱۰ شاهد بود‌ه‌ایم، با این حال نمی‌توان کتمان کرد که این طراحی واقعا جذاب است و نمی‌شود از پنل درخشان پشتی این دستگاه به سادگی رد شد. در قسمت پایین MI CC9 شاهد یک پورت USB نوع C به همراه دو کانال خروجی صدا هستیم و در قسمت بالا هم جک ۳.۵ میلی متری هدفون میکروفون کنسل کننده نویز و پورت مادون قرمز به خوبی خود نمایی می‌کنند.مانند اغلب گوشی های هوشمند موجود دکمه های پاور و ولوم در سمت راست تعبیه شده‌اند و دسترسی به آن راحت است.  شرکت شیائومی در حال حاضر در حال تهیه کردن دعوت نامه های مربوط به رویداد ۲ ژوئن به منظور معرفی این دستگاه می‌باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار