گلکسی A60 در رنگ بندی جدید خودنمایی می‌کند

513b50b728821c282aaeb8fe3af5b4b5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ گلکسی A60 را در ماه آپریل و در چین در رنگ بندی مشکی معرفی کرد، حالا قرار است این دستگاه را به همراه رنگی ترکیبی از آبی آسمانی و نارنجی شاهد باشیم. همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید این رنگ بندی واقعا بی نظیر است و طرحی فانتزی پیدا کرده است. در نگاه اول به A60 متوجه می‌شویم با یک دستگاه تمام صفحه روبرو هستیم که لبه های نازکی در کنار نمایشگر آن وجود دارد. این صفحه نمایش تخت از یک طراحی دوربین درون نمایشگر بهره می‌برد و همانطور که مشاهده می‌کنید دوربین سلفی آن در بالا سمت چپ تعبیه شده است.

نمایشگر ۶.۳ اینچی PLS این دستگاه دارای خمیدگی های خاصی در اطراف خود می‌باشد که همین امر سبب می‌شود راحت تر در دست جای بگیرد. طراحی این گوشی تا حد زیادی شبیه گلکسی M40 است که چندی پیش به صورت جهانی از سوی سامسونگ عرضه شد. قلب تپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ است که انرژی خود را از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند.

blank

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید پنل پشتی این دستگاه را یک دوربین سه گانه در برگرفته است که شامل لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، یک لنز عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز عمیق ۵ مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه در حال حاضر تنها در یک کانفیگ ۶ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دسترس بوده و برچسب قیمتی ۲۲۰ دلاری دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار