هواوی nova 5i در بنچمارک دیده شد

869d1b29f4cdf9b1d99267c0b69cd4c8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هواوی به تازگی گوشی هوشمند جدیدش را با نام گوشی هواوی nova 5i معرفی کرده است و حالا ما شاهد این دستگاه در بنچمارک به منظور ارزیابی آن هستیم. هفته‌ی گذشته بنچمارک نسخه‌ی ۴ گیگابایتی این دستگاه را مورد ارزیابی قرار داد و حالا نوبت به نسخه‌ی ۶ گیگابایتی آن رسیده است.

در حالی که نسخه‌ی ۴ گیگابایتی این دستگاه دارای شماره سریال GLK-LX3 بود، نسخه‌ی ۶ گیگابایتی آن به همراه سریال نامبر GLK-LX2 می‌آید. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، این دستگاه بر روی اندروید پای، بعنوان آخرین نسخه‌ی اندروید که بسیار سبک بوده و بسیار نزدیک به اندروید خالص است اجرا می‌شود.

nova 5i

قلب تپینده‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی قدرتمند ۸ هسته‌ای به خود اختصاص داده است که حداکثر سرعت کلاک آن ۱.۸ گیگاهرتز است و در حال حاضر نام آن مشخص نیست. این دستگاه در بنچمارک توانسته برای نسخه‌ی تک هسته‌ای خود ۱۵۱۶ پوینت و برای نسخه‌ی چند هسته‌ای خود ۵۱۹۳ پوینت را به دست آورد.

خود شرکت هواوی تا به حال اطلاعات زیادی درباره‌ی nova 5i را برملا نکرده است، و در اینجا باید از لیست AN Tu Tu تشکر کنیم. بواسطه‌ی این لیست ما می‌دانیم که nova 5i دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ و یک رم ۶ گیگابایتی است. نمایشگر این دستگاه دارای رزولوشن ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. انتظار می‌رود بر اساس شایعات تا آخر ماه جاری شاهد عرضه‌ی nova 5i باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار