Realme 3 Pro در بنچمارک ظاهر شد

3a3a1789b36463407106cf8ce117bd85
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیش از این خبرهایی را مبنی بر عرضه‌ی Realme 3 Pro در دیجی دو پوشش دادیم و برخی از مشخصات آن را باز نشر کردیم. به دنبال تیزری که در اینستاگرام منتشر شد، این دستگاه در بنچمارک مشاهده می‌شود و برخی از اطلاعات مرتبط با آن نیز درز پیدا کرده است.

برای شروع پیش از این ما پیش بینی نمی‌کردیم که Realme 3 Pro دارای یک تراشه‌ی قدرتمند باشد، و حالا شاهد تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۷۱۰ بر روی این دستگاه هستیم که در کنار رم ۶ گیگابایتی به شما اجازه می‌دهد تا بازی Fortnite را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنید.

این دستگاه با شماره‌ی RMX1851 در بنچمارک ظاهر شده است. ما شاهد وجود یک دستگاه دیگر در بنچمارک با شماره‌ی مشابه هستیم که یک دستگاه میان رده بوده و به بلوتوث SIG مجهز می‌باشد. اطلاعات بیشتری از دستگاه دوم منتشر شده است.

Realme 3 Pro در بنچمارک ظاهر شد

بر اساس تصویری که در بالا شاهد آن هستید، این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی فول اچی دی پلاس است، که در قسمت پشتی آن حسگر اثرانگشت نیز تعبیه شده است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۳۹۶۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از دیگر مشخصات آن می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی ۵ ، Color OS نسخه‌ی ۶.۰ و وای فای ۵.0GHz اشاره کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار