جعبه Realme 4 در تصویری درز کرد

6edbd5418b479af5c0f871f88996fbf7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تقریبا سه ماه پیش بود که شرکت Realme از گوشی جدید خود با نام Realme 3 رونمایی به عمل آورد. اما حالا کلیپ کوتاهی را در یوتیوب منتشر کرده است که جعبه‌ی دستگاه جدیدی را با نام Realme 4 نشان می‌دهد که به رنگ طلایی نوشته شده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه جانشینی برای Realme 3 خواهد بود.

همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می‌کنید جعبه‌ای دیده می‌شود که بر روی آن با رنگ طلایی عدد ۴ نوشته شده است و در زیر آن نام Realme  ثبت شده است. به نظر نمی‌رسد که این ویدئو غیرقانونی باشد و این محصول فیک است، با این حال در حال حاضر اطلاعات صریحی راجب وجود این دستگاه در دست نیست.

پیش از این تصویری از Realme 4 در توئیتر منتشر شده که شما می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید و همانطور که می‌بینید این تصویر به صورت عمودی از خود دستگاه ثبت شده است. با این حال استایل آن شباهت زیادی به Realme 2 دارد و ما این احتمال را می‌دهیم که آن را به وسیله‌ی برنامه‌ای مانند فتوشاپ درست کرده باشند.

blank

در حال حاضر نمی‌توان حرف قطعی راجب Realme 4 زد و باید صبر کنیم تا خود این کمپانی نقشه های خود را افشا کند و اطلاعاتی از این دستگاه در اختیار ما قرار دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار