مشخصات آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو درز کرد

b53b469618994b60c161212399f857b9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنر ۹ ایکس و نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن آنر ۹ ایکس پرو هر دو دستگاهی هستند که آنر به زودی آن ها را عرضه خواهد کرد، با این حال هنوز رندری از آن ها منتشر نشده است. امروز برخی از مشخصات این دو دستگاه منتشر شد که خبر از وجود تراشه‌ی جدید هواوی (کایرین ۸۱۰) در هر دوی آن ها می‌دهد، در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید هر دو دستگاه از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برند که از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر در آن ۱۹.۵ به ۹ می‌باشد. علاوه بر این قلب تپنده‌ی هر دو دستگاه کایرین ۸۱۰ می‌باشد که یکی از جدیدترین تراشه های هواوی است و تا به حال فقط در نوا ۵ به کار رفته است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

همانطور که از قبل می‌دانیم در پنل پشتی هر دو دستگاه یک دوربین سه گانه تعبیه شده است که آنر ۹ ایکس متشکل از یک سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، سنسور ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی این دستگاه هم یک دوربین پاپ آپ با سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

برای آنر ۹ ایکس پرو هم شاهد پیکر بندی مشابه با آنر ۹ ایکس هستیم با این تفاوت که سنسور اصلی در دوربین این دستگاه یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی است و سایر دوربین ها مشابه با آنر ۹ ایکس هستند. دوربین سلفی آنر ۹ ایکس پرو مانند نسل قبلی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است.

باتری خانواده آنر ۹ ایکس

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌شود هر دو دستگاه از یک باتری مشابه ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برند، با این حال آنر ۹ ایکس از فست شارژ ۱۰ واتی و آنر ۹ ایکس پرو از فست شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. انتظار داریم که این دستگاه بر روی اندروید پای اجرا شود و در کنار آن شاهد رابط کاربری EMUI 9.1 باشیم. علاوه بر این آنر جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پشتیبانی از حافظه‌ی خارجی را در دستور کار قرار خواهد داد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار