تصاویری از گوشی‌های جدید موتورولا، موتو Edge 30 و Moto G 5G فاش شدند

5e57f8774d1db4efc71385b81de78f78
زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق جدیدترین اخبار به‌دست‌آمده، تصاویری از گوشی‌های موتو Edge 30  و Moto G 5G که از گوشی‌های جدید موتورولا هستند، فاش شده است. در این خبر به بررسی برخی از مشخصات جذاب این گوشی‌ها می‌پردازیم.

در مورد طراحی ظاهری موتورولا موتو اج ۳۰ باید بگوییم که این گوشی مشابه موتو اج ۳۰ پرو است که مدتی قبل شاهد رونمایی آن بودیم. این گوشی در پنل پشتی دارای دوربین سه‌گانه و در پنل جلویی دارای دوربین سلفی به شکل پانچ هول است. نمایشگر ۶.۵ اینچی این گوشی همانند موتو اج ۳۰ پرو از نوع  pOLED  بوده و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد. تراشه‌ای که گوشی جدید موتورولا از آن قدرت می‌گیرد، Snapdragon 778G+ است که به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. منبع تغذیه این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپری است که از شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم دوربین سه‌گانه موتو Edge 30 در پنل پشتی قرار گرفته است که شامل: دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

موتورولا Moto G 5G

موتورولا Moto G 5G

مشخصات فنی گوشی ۲۰۲۲ Moto G 5G

گوشی دیگر این برند که مشخصات آن فاش شده است، نسخه ۲۰۲۲ موتو جی ۵G  نام دارد. این گوشی نسخه جدید Moto G 5G محسوب می‌شود. نمایشگر ۶.۵۳ اینچی این گوشی از نوع LCD با رزولوشن HD+ است که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. قلب تپنده این گوشی تراشه Dimensity 700 است که رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی آن را همراهی خواهند کرد.

دوربین سه‌گانه Moto G 5G در پنل پشتی قرار دارد که شامل: دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و در سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره می‌شود. همچنین منبع تغذیه این گوشی جدید یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار