انتشار تصویر رندر شده جدید نوا ۴ هوآوی

f730e7e39a5f52fa37e8476393ffbd97
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی را می توان یکی از برترین تولیدکنندگان اسمارتفون دانست. کمپانی که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می دارد. پیشتر اخباری پیرامون نوا ۴ میان رده شبه پرچمدار کمپانی منتشر شد و حال نوبت به جزئیات جدید رسیده است.

 شرکت هوآوی در اواخر دسامبر سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند میان رده برجسته خود نوا را با نام نوا ۴ معرفی می کند. این کمپانی پیشتر تصاویر تیزری و دعوتنامه رونمایی نوا ۴ را ارسال کرد و حال نوبت به درز تصاویر بیشتر پیرامون این میان رده رسیده است. به تازگی تصاویر غیررسمی جدیدی منتشر شده که نوا ۴ را در رنگ های مختلف آبی، قرمز و مشکی به نمایش درمی آورد. یکی از ویژگی های برجسته نوا ۴ دوربین سلفی حفره دار در زیر نمایشگر است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

دوربین عقب سه گانه نیز قابل مشاهده بوده و طراحی مطلوبی را می توان شاهد بود. سامسونگ پیشتر اولین گوشی هوشمند با این طراحی صفحه نمایش را معرفی کرد و به دنبال آن هوآوی نیز برای عدم عقب ماندن دست به کار شده و چنین طراحی را در نوا ۴ و آنر ۲۰ ویوو لحاظ کرده تا پیش از پایان ۲۰۱۸ دو اسمارتفون با صفحه نمایش حفره دار معرفی کرده باشد. از مشخصات کلیدی نوا ۴ باید به پردازنده کرین ۷۱۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دوربین اصلی سه گانه ۱۶/۲/۲۰ یا ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FHD+ اشاره کرد.

پیش بینی می شود در اواخر دسامبر شاهد عرضه آن باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار