هواوی نسخه ۵G گوشی P50 پرو را تا دو ماه دیگر معرفی می‌کند

8a62e2619d54bc9ae97f35932f08982d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

Digital chat station که یکی از منابع موثق حوزه فناوری محسوب می شود، مدعی شده است که هوآوی در حال آماده سازی نسخه ی دیگری ازP50  با نام p50 پرو ۵G است که به پردازنده ی کرین ۹۰۰۰ و مودم ۵G مجهز خواهد شد. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا در مورد گوشی ۵G کمپانی هوآوی اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

گزارشات موجود بیانگر این هستند که نسخه ی ۵G هوآوی P50 به این زودی ها عرضه نخواهد شد و چند ماهی به عرضه این گوشی باقی مانده است. اکنون P50 4Gدر دسترس کاربران قرار دارد که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و کرین ۹۰۰۰ برخوردار است، خبر ها گویای این هستند که سری ۵G این گوشی هوشمند در ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد. برخی از مطلعین این حوزه احتمال می دهند که هوآوی P50  پرو پلاس ۴G نیز در حال اماده سازی برای ارائه تا پایان سال ۲۰۲۱ است.

نسخه 5G گوشی P50 پروموبایل هوشمند هوآوی P50 پرو از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با روزلوشن ۱۲۲۸ در  ۲۷۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است. این دستگاه که هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است از تراشه های اسنپدراگون ۸۸۸ و کرین ۹۰۰۰ بهره می برد که فضای حافظه آن ۵۱۲ گیگابایت است که یک رم ۱۲ گیگابایتی در کنار قرار می گیرد. هر دو گوشی سری پی ۵۰  از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی برخوردار است این نیز گفتنی است که پی ۵۰ پرو تنها دستگاه شرکت هوآوی است که از سیستم شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز بهره می برد. قابل ذکر است که گوشی هوشمند P50 PRO دارای اسپیکر استریو و استاندارد IP68 نیز هست؛ برخورداری از این استاندارد به معنای مقاوم بودن گوشی مذکور در مقابل آب و گرد و غبار است.

تصویربرداری با این دستگاه برعهده ی دوربین های ۴ گانه است، دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی RGB است که یک دوربین سیاه و سفید ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با دارا بودن زوم اپتیکال ۳.۵ برابری آن را همراهی می کند.

کمپانی هوآوی به دلیل اعمال تحریم های ایالات متحده آمریکا توان دسترسی به سرویس های موبایلی گوگل را ندارد، زین سبب گوشی های سری P50 از سیستم عامل هارمونی پشتیبانی می کنند. این شرکت که در زمان تحریم ها با افت زیادی در فروش محصولات خود روبرو شد و جایگاه ویژه ی خود را در تولید و عرضه گوشی های هوشمند از دست داد؛ دست به ساخت اکوسیستم خاص خود زد تا گوشی های هوآوی از آن سرویس ها بهرمند شوند، که استفاده سیستم عامل هارمونی به جای اندروید تاثیر منفی به همراه داشته است به معنای دیگر تقاضای این گوشی از سمت کاربران با کاهش روبرو شده است.

منبع: phonearena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار