گوشی های LG Q7 و Q7 Plus در کره عرضه میشوند

faac996f036231e08dd6eece068a608a
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- ماه گذشته شرکت ال جی سه گوشی هوشمند میان رده را تحت سری  LG Q7 معرفی کرد. در حال حاضر این شرکت گوشی های  LG Q7 و  LG Q7 Pluse را در کرده عرضه خواهد کرد و قیمت آن ها را نیز منتشر می کند. با این حال آخرین مدل که LG Q7 Alpha به حساب می آید هنوز راه اندازی نشده است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

رنگ بندی گوشی های عرضه شده

گوشی LG Q7 در رنگ های مشکی Aurora  و بنفش کم رنگ در دسترس خواهد بود،این دستگاه برای این رنگها ۴۹۵۰۰ وان کره ای معادل ۴۵۶ دلار قیمت گذاری شده است. این در حالی است که مدل Q7 Plus تنها در رنگ آبی مراکشی می آید و ۵۷۰۰۰ وان کره ای قیمت خواهد داشت که معادل ۵۲۶ دلار میباشد. هر دو دستگاه از طریق سه اراتور عمده فروشی در کره در دسترس هستند.

مشخصات فنی دو دستگاه

از لجاظ مشخصات هر دو دستگاه به همراه یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول ویژن به همراه کیفیت فول اچ دی پلاس می آیند،رزولوشن نمایشگر هر دو دستگاه ۲۱۶۰*۱۰۸۰ یکسل است و نسبت ابعاد آن ها نیز همان نسبت معمول ۱۸:۹ است،وتراکم پیکسلی در آن ها برابر با ۴۲ppi است. هر دو دستگاه به وسیله قلب تپنده هشت هسته ای اسنپراگون ۴۵۰ مجهز شده اند که در کنار یک پردازنده گرافیکی Adreno 506 به کاربر تجربه ای ناب را عرضه میکند.

از نظر حافظه ذخیره سازی و میزان رم دو دستگاه با یکدیگر متفاوت هستند، دستگاه LG Q7 به همراه یک رم ۳ گیگی و یک حافظه داخلی ۳۲ گیگی بسته بندی شده است. این در حالی است که مدل LG Q7 Plus دارای یک رم ۴ گیگی و یک حافظه داخلی ۶۴ گیگی میباشد. هر دو دستگاه دارای یک اسلات کارت microSD هستند، که به کاربران اجازه می دهد تا ظرفیت ذخیره سازی گوشی را تا ۲ ترابایت افزایش  دهند. علاوه بر این دستگاه Q7 Plus  مجهز به Hi-Fi Quad DAC می آید که تضمین میکند که شما تجربه صوتی بهتری را تجربه خواهید کرد. علاوه براین ها این دستگاه از نظر نظامی دارای برچسب مقاومت در برابر گردو غبار و و آب است که این برچسب تحت گواهی IP68  میباشد.

از دیگر مشخصات هر دو دستگاه میتوان ب موارد زیر اشاره کرد::

  • پشتیبانی از شارژ سریع که ۵۰ در صد دستگاه را تنها در ۲۰ دقیقه شارژ میکند
  • اجر ابر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۰
  • باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر
  • پشتیبانی از  GPS و GPS/ A
  • پشتیبانی از فناوری NFC
  • بهره گیری از یو اس بی نوع C
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • بهره گیری از وای فای  ۸۰۲.۱۱
  • بهره گیری از بلوتوث نسل ۴.۲

دوربین ها

ساختمان دوربین ها بدین گونه است که دستگاه Q7  دارای یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک فلش LED تعبیه شده است تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید در نور کم هم به خوبی عکاسی کنید. این در حالی است که برای مدل Q7  plus آن یک دوربین پشتی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین های پشتی هر دو دستگاه دارای قابلیت   فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز میباشند. دوربین جلویی برای هر دو دستگاه یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است که دارای یک لنز ۱۰۰ درجه ای سوپر  Wide Angle است. این دستگاه ها همانند مدل اصلی خود یعنی LG G7 ThinQ به همراه هوش مصنوعی یکپارچه دوربین ها و قابلیت های QLens  برای تشخیص تصویر می آیند. علاوه بر اینها هر دو دستگاه  از DTS: X برای ارائه جلوه های صدای فراگیر ۳D مجازی از طریق   کانال ۷.۱ هدفون پشتیبانی می کنند.

دیجی دو

دیجی دو عرضه کننده بهترین و مناسب ترین گوشی های برند دنیا

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

شما میتوانید بهترین گوشی های ال جی را از ما خریداری کنید

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار