مشخصات جدیدترین گوشی موتورولا ۲۰۲۲ لو رفت

c870c7f826a5b1653b0bab60d57bb54d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

موتورولا در سال‌های اخیر هم‌زمان با ارائه نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید، گوشی‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده است. بعضی از این گوشی‌ها دارای ویژگی‌های خوب و قیمت‌های مناسب هستند که توان رقابت با گوشی‌های هوشمند رده‌بالا را دارند. کاربران زیادی در انتظار جدیدترین گوشی موتورولا هستند و خبر خوب برای آنها این است که حدودا یک ماه پیش مطلع شدیم برند موتورولا در حال کار روی جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ است.

ضمن اینکه مدتی پیش تصاویر رندری با کیفیتی از این گوشی جدید منتشر شد که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌داد. جدیدا مشخصات اصلی فنی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ لو رفت و در دسترس کاربران قرار گرفت که در آن شاهد یک دستگاه میان‌رده هستیم. در ادامه به بررسی مشخصات فنی موتو جی استایلوس می‌پردازیم.

گوشی موتورولا

گوشی موتورولا

 

مشخصات فنی گوشی موتورولا

بر اساس اخبار منتشر شده، جدیدترین گوشی موتورولا از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس IPS با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. قلب تپنده موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ تراشه مدیاتک هلیو G85 است. این گوشی با دو حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که حافظه داخلی جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا از طریق درگاه کارت حافظه قابل‌افزایش خواهد بود.
در پنل پشتی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود. دوربین‌ها از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL JN1، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ISOCELL و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت قرار دارد که به‌احتمال زیاد توسط OmniVision توسعه داده شده است.
منبع تغذیه‌ی جدیدترین گوشی موتورولا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی خواهد بود که این رقم باتوجه‌به سرعت شارژ میان‌رده‌های سایر شرکت‌ها بسیار پایین به نظر می‌رسد. از دیگر مشخصات موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ می‌توانیم به پشتیبانی از قلم هوشمند، سنسور اثرانگشت که در دکمه پاور قرارگرفته است، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کنیم.
باید بگوییم که طبق اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند قرار است با اندروید ۱۱ عرضه شود که خبر بدی به نظر می‌رسد چرا که مدت‌هاست اندروید ۱۲ منتشر شده است. خبر ناامیدکننده بعدی این است که موتو جی استایلوس تنها یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند و آن اندروید ۱۲ است. با توجه به این موضوعات شاید بتوانیم بخش پشتیبانی نرم‌افزاری این گوشی را بدترین قسمت در نظر بگیریم. در مورد زمان رونمایی جدیدترین گوشی موتورولا به نظر می‌رسد که به‌زودی باید منتظر رونمایی و عرضه آن باشیم به این دلیل که نسل قبلی موتو جی استایلوس ماه ژانویه رونمایی شد.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار