تصاویر موتورولا وان اکشن با دوربین سه گانه درز کرد

b8e577e61b1f11117d71dcb0cbb237d1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به تازگی مشخصات گوشی جدید موتورولا با نام وان اکشن در دنیای اینترنت درز کرده بود که آن را در دیجی دو مورد بررسی قرار دادیم. این در حالی است که امروز شاهد درز رندرهایی از این دستگاه هستیم که نشان می‌دهد در پنل جلویی این دستگاه یک دوربین سلفی با طراحی سوراخ درون نمایشگر و در پنل پشتی آن یک دوربین سه گانه تعبیه شده است.

وان اکشن نسخه‌ی ارزان قیمت تری از موتورولا وان ویژن است که تقریبا یک ماه پیش موتورولا آن را رسما عرضه کرد. این دستگاه از یک طراحی جدید و مدرن بهره می‌برد و پنل جلویی آن شاهد یک نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع LCD می‌باشد. بر اساس گزارش های موجود این نمایشگر از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می‌کند و قلب تپنده‌ی آن را یک تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۰۹ در بر گرفته است.

موتورولا در کنار این تراشه‌ی قدرتمند یک رم ۴ گیگابایتی را تعبیه کرده است که به سرعت برنامه های درحال اجرای آن می‌افزاید و در حالت پیش فرض شاهد یک حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در آن هستیم. که انتظار می‌رود دو کانفیگ ۳۲ و ۶۴ گیگابایت را نیز در کنار خود داشته باشد تا افراد بیشتری بتوانند آن را خریداری کنند.

موتورولا وان ویژن

همانطور که گفته شد یکی از جذاب ترین ویژگی های وان اکشن دوربین سه گانه‌ی آن است که از سنسور اصلی ۱۲.۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تفاوت عمده‌ی وان اکشن با وان ویژن در بدنه‌ی آن بوده و بدنه‌ی پلاستیکی این دستگاه یکی از عوامل کاهش قیمت آن نسبت به مدل بالاتر آن است.

۹۱Mobile امروز اولین رندرهای این دستگاه را منتشر کرده است و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید کاملا مشخص است که بدنه‌ی وان اکشن پلاستیکی و بدنه‌ی وان ویژن شیشه‌ای می‌باشد. این دستگاه در ماه جولای روانه‌ی بازار خواهد شد و انتظار می‌رود که دارای برچسب قیمتی زیر ۴۰۰ دلار باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار