شیائومی Mi Mix 3 به همراه اسنپدراگون ۸۵۵ می‌آید

09ccfde9e957bbcd3d006d0ac12074b1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی یکی از شرکت های جدید گوشی سازی است که به خوبی خودش را نشان داده است و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر گزارشاتی مبنی بر اینکه این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی با شبکه‌ی اینترنت ۵G به همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ است، به گوش می‌رسد.

کمتر از چهار ماه پیش شرکت شیائومی این گوشی می میکس ۳ را به بازار عرضه کرد، این گوشی از شبکه‌ی اینترنت ۴G پشتیبانی کرده و یکی از مهمترین خصوصیاتش نمایشگر بدون حاشیه بود. اما حالا همانطور که گفته شد خبرهایی از عرضه‌ی این گوشی در سال آینده به همراه اینترنت ۵G و یک پردازنده قوی تر شنیده می‌شود.

یکی از دلایلی که شرکت شیائومی برای می میکس جدید خود در نظر دارد تا از یک چیپ ست ۸۵۵ بهره ببرد، این است که مدل های قبلی کوالکام از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کنند.

شیائومی این دستگاه را در یک کنفرانس معرفی کرده است و در برخی از مشخصات آن را نیز فاش کرده است. این یک گوشی هوشمند بی نظیر است. از مهم ترین خصوصیات این دستگاه می‌توان به نمایشگر بدون حاشیه‌ و فناوری کشویی به همراه دوربین دوگانه پشتی اشاره کرد. اما این تمام ماجرا نیست، شیائومی در این دستگاه یک رم ۱۰ گیگابایتی (برای اولین بار در گوشی های هوشمند) برای این دستگاه در نظر گرفته است که می‌تواند هر کسی را وسوسه کند. در حال حاضر اطلاعاتی درمورد دوربین سلفی و حافظه‌ی داخلی آن در دسترس نیست.

علاوه بر این شرکت شیائومی مشخص نکرده است که این دستگاه را در چه تاریخی وارد بازار خواهد کرد، اما انتظار می‌رود در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ شاهد این شاهکار باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار