موتورولا Edge S پرو با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی شد

30d867417b0b6932dc48a9c000f51c70
زمان مطالعه: 2 دقیقه

موتورولا قصد دارد  گوشی هوشمند جدید خود را که مدل پیشرفته ی گوشی Motorola Edge S است را با نام Motorola Edge S Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار کند. در ادامه خبر با ما همراه باشید تا در مورد این گوشی تازه  وارد کمپانی موتورولا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همانطور که مطلع هستید شرکت موتورولا در اوایل سال ۲۰۲۱ یکی از گوشی های پرچمدار خود را با نام Motorola Edge S در دسترس کاربران قرار داد. اما حالا قصد دارد Motorola Edge S Pro که از کیفیت بیشتری برخوردار است را راهی بازار کند. این گوشی که در بخش های مختلف نسبت به مدل پایه خود عملکرد بهتری خواهد داشت به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است؛ گویا این چیپست مشکلات مربوط به گرم شدن دستگاه که در تراشه ۸۸۸ دیده شده بود را ندارد، و به عنوان یک تراشه با کیفیت از شرکت کوالکام عملکرد خوبی در پردازش اطلاعات نیز ارائه می کند.

مشخصات موتورولا Edge S پروMotorola Edge S Pro دارای یک نمایشگر OLED 6.7 اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز است که نرخ نوسازی آن نسبت به نسخه اصلی پیشرفت قابل توجهی نیز داشته است. از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش برخورداری از گواهینامه محافظت از چشم SGS و طیف رنگ DCI-P3 است که توان به نمایش گذاشتن یک میلیارد رنگ نیز دارد. در مرکز و بالای این صفحه نمایش یک حفره برای دوربین سلفی قرار دارد که دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۰۸ مگاپیکسل است که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپ OIS با ۵ برابر زوم اپتیکال و ۵۰ برابر زوم دیجیتال و یک دوربین دیگر ۱۶ مگاپیکسلی ۱۲۱ درجه فوق عریض ماکرو؛ برای تصویر برداری بهتر آن را همراهی می کنند.

این محصول جدید کمپانی موتورولا دارای یک باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی است که در این بخش نسبت به نسخه اصلی ضعیف تر به نظر می آید که البته دارای سیستم شارژ سریع؛ است چرا که از شارژ سریع ۳۰ وات TurboPower برخوردار است. این نیز گفتنی است که گوشی Motorola Edge S Pro از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می کند که از بسیاری جهات ارتقا یافته است.

از لحاظ فضای ذخیره سازی باید بگوییم که نسخه جهانی موبایل هوشمند و پرچمدار Motorola Edge S Pro با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و پشتیبانی از ۱۲ گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اما به نقل از منابع موثق کاربران چینی می توانند از نسخه های دیگر این دستگاه شامل ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم؛ بهره مند شوند. قیمت این گوشی که با توجه به حافظه داخلی و خارجی نیز متغیر است را از ۳۷۱ دلار تا ۵۱۱ دلار اعلام کرده اند. طبق گزارشات موجود کمپانی موتورولا قصد داشته است پیش فروش گوشی Motorola Edge S Pro را از ۱۴ مرداد و فروش مستقیم آن را از ۱۹ مرداد آغاز کند.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار