گوگل تصاویر رندر پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را منتشر کرد

9b4203785c1b34fb1f511807ea7e4754
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارشات منابع موثق؛ گوگل تصاویری رندر از جدیدترین پرچمدار های خود منتشر کرده است،  دو گوشی هوشمند پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به تراشه ای اختصاصی و همچنین طراحی جدید به خصوص در قسمت دوربین مجهز شده اند.

به نقل از جی اس ام آرنا؛  گوگل برای تولید گوشی های جدید خود از تراشه ای اختصاصی و جدید استفاده کرده است، پیش از این گوگل نیز همچون دیگر تولیدکنندگان گوشی، برای تأمین تراشه های دستگاه های خود با شرکت کوالکام همکاری داشت اما حالا در اقدامی برای شخصی سازی و قدرت بخشیدن به  گوشی های جدید خود از تراشه ی اختصاصی تنسور بهره می برد.

تصاویرپیکسل 6 و پیکسل 6 پرودر مورد این پردازنده ی اختصاصی اطلاعات دقیقی در دست نداریم، اما این واضح است که طراحی آن را خود شرکت گوگل انجام داده است حتی اگر تولید آن را شرکت دیگری انجام داده باشد. این عمل شرکت گوگل همچون عملکرد شرکت اپل در تولید پردازنده های سری A اپل است که در دستگاه های آیفون به کار گرفته می شود. این در حالی است که گوگل هیچ جزئیاتی درباره نحوه ساخت و حتی اینکه ساخت آن را کدام شرکت بر عهده داشته بیان نکرده است، البته برخی از خبرگزاری ها شایعاتی را منتشر کرده اند که شرکت تولید کننده تراشه Tensor  سامسونگ بوده است. به هر حال گوگل با این کار قصد داشته است که به کیفیت این دو محصول جدید خود در بخش هوشمندی، سرعت و امنیت افزایش قابل توجهی بخشد.

گوگل مدعی است که به دلیل وجود قابلیت های هوش مصنوعی و ماشین یادگیری در گوشی های خود نیاز به یک پردازنده ی اختصاصی و پر قدرت داشته است و همین دلیلی خوبی  برای توسعه ی تراشه در گوشی های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو است.

تصاوگوشی یرپیکسل 6 و پیکسل 6 پرواین ویژگی های هوشمند در دوربین گوشی های جدید پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نیز به کار رفته است. به صورتی که نسبت به پیکسل ۵، حسگر های دوربین آن ۱۵۰  درصد نور بیشتری را جذب می کنند و از یک لنز فوق عریض و یک لنز تله فوتو با قدرت زوم بالا برخوردار است. برخی از تحلیلگران دنیای فناوری معتقد هستند که قدرت فیلم برداری این سری گوشی های پیکسل از آیفون ۱۲ پرومکس نیز بیشتر است. این نیز گفتنی است که طراحی دوربین ها تغییر چشمگیری کرده است بدین صورت که دوربین ها بر روی یک نوار مشکی تعبیه شده اند که در قسمت بالایی پنل پشتی عرض کل گوشی را در بر گرفته است. از جهت صفحه نمایش باید بگوییم که پیکسل ۶ دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی و پیکسل ۶ پرو دارای یک نمایشگر ۶.۷  اینچی است که رفرش ریت هر دوی آنها ۱۲۰ هرتز است و از حسگر اثر انگشت نیز بهره برده اند.

گوگل در تولید گوشی های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو تمام تلاش خود را کرده است تا رضایت کاربران را جلب کند و جایگاه خود را در بازار فناوری و دیجیتال که با افت زیادی روبرو شده است به دست آورد، این شرکت جدیدترین گوشی های خود را با رنگ های متنوع مشکی، زرد، آبی، سبز و صورتی عرضه خواهد کرد تا اینگونه در بین کاربران محبوب شود. به نظر می رسد این گوشی  اواخر سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود این در حالی است که گوگل هیچ قیمتی را برای سری جدید پیکسل اعلام نکرده است، اما پیش بینی می‌شود که این گوشی نیز هم قیمت دیگر پرچمداران عرضه شود.

منبع: androidauthority

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار