بررسی بلک ویو P10000 Pro به همراه باتری ۱۱۰۰۰ میلی آمپری

1a06067521acf01c6a14144c33a36be8
زمان مطالعه: 5 دقیقه

دیجی دو- گوشی بلک ویو  P10000 Pro یک گوشی هوشمند به همراه یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۱۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، که مشخصات بسیار خوبی دارد. یک ادعای رسمی میگوید که این دستگاه قادر است به مدت زمان ۵۰ روز در حالت آماده به کار بماند که این موضوع واقعا دیوانه کننده است. درحال حاضر قیمت این دستگاه ۲۰۰ دلار است و ما قصد داریم در این مقاله به بررسی و نقاط ضعف و قوت این محصول بپردازیم.

بلک ویو P10000

اول از همه اجازه دهید درباره طراحی این محصول صحبت کنیم. درمورد این محصول اولین نکته این است که خیلی سنگین و ضخیم است و به نظر میرسد که هر محصولی را در بازار له کند. البته این بدان معنا نیست که شما همیشه نمیتوانید این گوشی را راحت در دست خود نگه دارید و یا آن را درجیب خود قرار دهید. این هزینه این است که کسانی که خواستار یک باتری فوق العاده بزرگ مانند ۱۱۰۰۰ میلی آمپر هستند باید بپردازندو باید این گوشی ضخیم و سنگین را بپذیرند. این دستگاه دارای یک بدنه فوق العاده سخت است که بوسیله فلزپوشانده شده است و البته قسمت های پایینی و بالایی آن را پلاستیک نیز پوشانده است و بر روی پنل پشتی هم یک گلس قرار گرفته است که این دستگاه را هرچه بیشتر مقاوم میکند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

عمر باتری

من زمان دقیق آماده به کار بودن این دستگاه را تست نکرده ام چون واقعا مجبور بودم دوماه برای آن وقت بگذارم، واین واقعا زیاد بود. اما من چطور میتوانستم عمر واقعی باتری این دستگاه را تست کنم؟ من برای این کار میتوانستم آن را برای مدت یک هفته یا بیشتر مورد استفاده قرار دهم.

زمان استفاده من از این دستگاه ۳۰ ساعت بود که شامل بازی کردن، گرفتن عکس های زیاد و .. شده است. اگر شما از این گوشی فقط برای انجام گارهای اساسی استفاده کنید میتوانید انتطار داشته باشید، که واقعا برای شما کارآمدباشد چرا که این دستگاه واقعا یک حیوان باتری است. نکته جالب تر این است که اگر شما بخواهید این دستگاه ار شارژ کنید تنها ۵ ساعت زمان لازم دارید تا آن را کامل شارژ کنید و این بخاطر وجود شارژر قدتمند آن است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی بلک ویو خیلی عالی است و این موضوع، هم برای زمانیکه خارج از خانه هستید و هم داخل خانه خود را خوب نشان میدهد. این گوشی دارای یک چراغ اعلان LED است و نیز یک فلش LED بر روی پنل پشتی آن و دیگری در کنار دوربین های سلفی قرار گرفته است. دوربین های دوگانه پشتی بر روی یکدیگر به صورت عمودی قرار گرفته اند و در زیر آنها یک فلش LED قرار گرفته است، و دوربین های دوگانه سلفی نیز در کنار یکدیگر،بالای نمایشگر قرار گرفته است.

طراحی

در این گوشی خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدست نیست و شما درون جعبه آن یک آداپتور تبدیل را دریافت میکنید، که کیفیت صدا با استفاده از آن واقعا عالی است. حسگر اثر انگشت این دستگاه در کنار آن است اگرچه محلی نیست که من دوست دارم اما با این حال عملکردی بسیار خوب و سریع دارد.ناگفته نماند که این دستگاه از بازگشایی به وسیله تشخیص چهره نیز بهره میبرد که شما با استفاده از آن در محیط های روشن به راحتی میتوانید گوشی خود را باز کنید، ولی در محیط های با نور کمتر این کار کمی دشوار تر میشود و من ترجیح میدهم از حسگر اثرانگشت آن استفاده کنم. درنهایت هم باید بگوییم بلند گوهای قرار گرفته در پایین این دستگاه واقعا عالی هستند و صدای رسایی دارند که برای یک دستگاه اقتصادی خوب هستند.

#gallery-2{margin:auto;}
#gallery-2 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-2 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-2 .gallery-caption{margin-left:0;}

مشخصات فنی

از مشخصات فنی اصلی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۴ گیگ حافظه رم به همراه ۶۴ گیگ حافظه داخلی به همراه اسلات SD
  • نمایشگر ۶ اینچی ازنوع IPS با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل
  • دوربین دوگانه پشتی ۱۶ مگاپیکسل و ۰.۳ پیکسل با دیافراگم F/2.0
  • دوربین دوگانه جلوی ۱۳ مگاپیکسل و ۰.۳ پیکسل با دیافراگم F/2.0
  • اول یک پردازنده مرکزی Helio P23 هشت هسته ای
  • باتری باظرفیت ۱۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • اجرا شده بر روی اندروید نوقا ورژن ۷.۱
  • پشتیبانی از یو اس بی ۲.۰ از نوع C
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • وجود ژیروسکوپ و GPS
  • بلوتوث نسخه ۴.۱
  • وای فای دوبانده

در این دستگاه همچنین شما میتوانید نوار ناوبری، نوار اطلاع رسانی LED،بازکردن سریع دوربین را شخصی سازی کنید و نیز میتوانید از دیگر ژست ها برای دستیابی سریع به برنامه ها بهره ببرید. عملکرد این دستگاه برای بازی خوب است و من از آن شکایتی ندارم بعنوان یک دستگاه با قیمت مناسب.

دوربین ها

به طور کلی کیفیت دوربین ها متوسط است و شما میتوانید تصاویر خوبی را در نور روز بگیرید، ولی عکاسی در شب آن واقعا بد است که البته در بیشتر گوشی های اقتصادی وضعیت همین است. اما با این حال دوربین های سلفی به نظر بهتر هستند.

نتیجه گیری

گوشی بلک ویو P10000 واقعا یک گوشی هوشمند است که ضعق ها و قدرت های خاص خود را دارد، اگر شما به دنبال یک گوشی قدرتمند از برای عملکرد و باتری و نمایشگر خوب با قیمت مناسب ۲۰۰ دلار هستید این دستگاه میتواند یک پیشنهاد عالی باشد، اما اگر برایتان گرفتن تصاویر و عکس های با کیفیت بسیار مهمتر است این گوشی مناسب شما نیست. همچنین این دستگاه سنگین و ضخیم است که هم میتواند نقطه قوت  و هم ضعف آن باشد.

درباره ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

اگر هم جزو طرفدار های گوشی های هوشمند هستی میتونی اخبار های موجود در دیجی دو رو دنبال کنی

دیجی دو در خدمت شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار