طراحی ظاهری سری شیائومی ۱۱ تی رویت شد

083899ea62a423dd4eab42a3700790be
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصاویر رندری که در صفحات مجازی در حال انتشار است؛ مشخصاتی از گوشی شیائومی تی ۱۱ را نشان می دهد که در پنل پشتی دارای یک ماژول مستطیل شکل است که دوربین های اصلی بر روی آن تعبیه شده اند که در ضمن نمایش طراحی آن نوع رنگبندی گوشی مذکور را هم نشان می دهد. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باب کسب کنید.

مطابق با گزارشات منتشر شده؛ شیائومی دیگر قصد ندارد پیشوند می را در نام گذاری محصولات خود به کار ببرد؛ بنابراین نام پرچمدار بعدی خود را ۱۱ تی گذاشته است. هم اکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با این گوشی چینی ها در دست نیست اما اندروید سنترال با انتشار تصاویری رندر کاربران را در جریان طراحی ظاهری یکی از نسخه های سری ۱۱ تی قرار داده است. اینگونه که از شواهد مشخص است این پرچمدار شیائومی با نام های ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو وارد بازار خواهد شد. برخی از تحلیلگران بیان کرده اند که این دونسخه یعنی ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو از ویژگی های سخت افزاری متفاوتی برخوردار خواهند شد، این در حالی است که برخی معتقدند از نظر ویژگی های ظاهری تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و این امکان وجود دارد که تصاویر رندر منتشر شده نشان دهنده مدل ظاهری هر دو مدل باشد.

طراحی ظاهری سری شیائومی 11 تیدر تصاویر منتسب به گوشی شیائومی ۱۱ تی پنل پشتی قابل مشاهده است که دارای یک ماژول دوربین است که سه دوربین و حسگرهای بزرگی بر روی آن تعبیه شده اند. دوربین ها به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند بدین گونه که دو دوربین بزرگتر در بالا و پاین و دوربین کوچکتر در میان آن دو قرار گرفته است و فلش LED و حسگر ها نیز در سمت راست دوربین ها قرار دارند. نقل قول ها حاکی از آن است که دوربین اصلی این گوشی دارای لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است اما برخی دیگر از خبرگزاری ها اعلام کرده اند  که گوشی ۱۱ تی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی امنی ویژن و یک دوربین۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یا اولتراواید و یک دوربین دیگر ماکرو که از ویژگی زوم سه برابری برخوردار است، نیز بهره می برد. دوربین سلفی این دستگاه درون حفره ای بر روی نمایشگر تعبیه شده است. کاربران انتظار داشتند که شیائومی دوربین سلفی این پرچمدار خود را در پشت نمایشگر مخفی کند اما خب این کمپانی جدیدترین محصول خود را هم با دوربین سلفی معمولی عرضه خواهد کرد. در مورد صفحه نمایش هر دو مدل این گوشی گفته می شود که دارای یک نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی هستند .

شیائومی ۱۱ تی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که از فناوری شارژ ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. از جهت سخت افزاری این دو دستگاه تازه نفس دارای دو پردازنده ی متفاوت هستند بدین صورت که گوشی ۱۱ تی از تراشه مدیاتک و گوشی ۱۱ تی پرو از تراشه ی اسنپدراگون ۸۸۸ بهرمند خواهند شد. کمپانی شیائومی قصد دارد پرچمدار تازه نفس خود را در سه رنگ محبوب آبی، مشکی و سفید در نیمه ماه سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ رونمایی کند.

منبع: androidauthority

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار