میزو نوت ۹ کسب تاییدیه تنا

4237862545a9a04c957deb3e85833395
زمان مطالعه: 1 دقیقه

میزو نوت ۹ کسب تاییدیه تنا

میزو در نظر دارد سال جاری گوشی های هوشمند مختلفی در سطح پرچمدار یا میان رده را معرفی کند از این رو تصمیمات بزرگی در سر دارد.

به تازگی تنا چین که به عنوان مرکز صدور تجهیزات مخابراتی محسوب می شود، تاییدیه ای را به اسمارتفون میان رده نوت ۹ میزو داده است. باتوجه به تصاویر انتشاری این گوشی هوشمند به سنسور اثرانگشتی در بخش عقب مجهز بوده و دوربین اصلی دوگانه عمودی مشابه آیفون ۱۰ دارد.

صفحه نمایش دستگاه ها نیز بدون حاشیه و احتمالا از مدل ناچ است. گفته می شود دوربین عقب این گوشی هوشمند سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دارد و از مشخصات احتمالی باید به پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ۱۰۸۰×۲۲۴۴ پیکسلی IPS LCD، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و  باید احتمال داد تا بهار ۲۰۱۹ شرکت چینی این محصول را رونمایی و عرضه کند. شایان ذکر است این کمپانی در حال حاضر روی محصولات دیگری هم فعالیت داشته و تنها نوت ۹ نیز که بزودی معرفی می شود. انتظار داریم میزو پرچمدار خود را در اواسط سال معرفی کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار