عرضه آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو احتمالا با شارژر ۶۶ و ۱۰۰ واتی

2d1c752cbb497ad959a089e3189a9e07
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نام آنر شاید کمتر از دیگر برند های تولید کننده گوشی های هوشمند به گوشتان خورده باشد. این یار اسبق هوآوی که تا پیش از این به عنوان زیربرندی از این کمپانی شناخته می شد با وجود مسیر محتاطانه ای که در پیش دارد دست به افشای مشخصات پرچمداری زده است که آن را در صدر اخبار دیجیتال قرار داده است. سری آنر ۵۰ با مشخصات هیجان انگیز مهان تازه این برند خواهند بود. شواهدی مرتبط با گواهی C3 نشان می دهد مدل های پایه این دستگاه به ترتیب از شارژر های ۶۶ و ۱۰۰ وات بهره مند خواهند بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده آخرین اخبار نشان می دهد که دو نسخه مدل یاد شده با شماره مدل NTH-AN00 (نسخه‌ی استاندارد) و NRA-AN00 (نسخه‌ی پرو)، موفق شده اند گواهی سازمان ۳C چین را جهت باتری و آداپتور شارژ دریافت کنند.

blank

گمان می رود که آنر برای معرفی این پرچمدار خود دو هفته دیگر اقدام کند. بنابراین تا رونمایی از این محصول چیز زیادی باقی نمانده است.  بر اساس گزارش MyFixGuide برخی از مدل‌های این پرچمدار گواهینامه ۳C چین را دریافت کرده‌اند. گفتنی است که اولین شارژر (HW-110600C00) مشابه شارژر سری آنر V40 است و شارژر دوم (HN-200500C00)، جدید بوده که علاوه‌بر توان ۱۰۰ وات از توان‌های ۶۶ و ۴۴ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گزارشاتی که پیش تر از این مدل جدید آنر منتشر نشان می داد  که این مدل شباهت بسیاری به مدل هواوی نوا ۸ پرو دارد. البته که تا رونمایی رسمی نمی توان این ادعا را رد یا قبول کرد. از مشخصاتی که به طور رسمی از سوی این کمپانی منتشر شده است، می توان به ویژگی های دوربین اشاره کرد. همانطور که در تصاویر منتشر شده این اسمارتفون مشخص است طراحی دوربین این دستگاه موسوم به دوال رینگ است. این طراحی به شکلی است که دو حلقه درون یک ماژول بیضی شکل قرار گرفته اند و هر دوربین داخل یک حلقه قرار گرفته است. از این رو در نسخه استاندارد این مدل می بینیم که دوربین اصلی در حلقه بالایی و دو دوربین دیگر درون حلقه پایینی تعبیه شده اند.

blank

به لحاظ سخت افزری گوشی‌های سری آنر ۵۰ به چیپست‌های کوالکام مجهز خواهند شد. از این رو گمان می رود  آنر در مدل پایه از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و در نسخه پیشرفته از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند. مشخصات دوربین این دستگاه نیز تا این لحظه بهره مندی این پرچمدار از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی را نشان می دهد که سنسور سوم برای بهبود بزرگ‌نمایی اپتیکال از لنز پریسکوپ برخوردار است. از طرفی گمان می‌رود گوشی‌های این سری از پرچمدار آنر میزبان دوربین‌های سلفی ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی با فاصله‌های کانونی متفاوت نیز باشند.

مشخصات ظاهری این مدل از آنر نشان  می دهد  گوشی‌های آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو احتمالا از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی از نوع آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح QHD+ و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهند بود. گفتنی است که تا کنون از زمان رونمایی و قیمت احتمالی این خانواده اطلاعاتی بدست نیامده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار