دوربین ۳۰ هزار دلاری کانون جایی را می بیند که شما نمی بینید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوربین ۳۰ هزار دلاری کانون جایی را می بیند که شما نمی بینید

کانون در حال حاضر در رقابت با Arri Alexa و Red است، اما می خواهد این رقابت را یک گام به پیش ببرد. با دوربین ME20F-SH آشنا شوید،یک دوربین عکاسی پیشرفته که طراحی شیک، ظریف و نسبتا جمع و جوری دارد. مهم تر از همه، می تواند سطح ISO معادل با بیش از ۴ میلیون ارائه می کند، که آن را برای کسانی که به دنبال عکاسی در محیط های تاریک هستند به یک گزینه عالی بدل می کند. شرکت سازنده معتقد است این دوربین برای کمپانی های سازنده فیلم، برنامه های زنده و مستندها نیز مناسب است.

blank

کانون در حال حاضر در رقابت با Arri Alexa و Red است، اما می خواهد این رقابت را یک گام به پیش ببرد. با دوربین ME20F-SH آشنا شوید،یک دوربین عکاسی پیشرفته که طراحی شیک، ظریف و نسبتا جمع و جوری دارد. مهم تر از همه، می تواند سطح ISO معادل با بیش از ۴ میلیون ارائه می کند، که آن را برای کسانی که به دنبال عکاسی در محیط های تاریک هستند به یک گزینه عالی بدل می کند. شرکت سازنده معتقد است این دوربین برای کمپانی های سازنده فیلم، برنامه های زنده و مستندها نیز مناسب است. با این حال محدودیت هایی نیز وجود دارد. این دوربین تنها با وضوح ۱۰۸۰p تصویربرداری می کند و به این لحاظ ضامن آینده نیست. کانون می گوید این کار به واسطه دستیابی به بالاترین حساسیت نسبت به نور کم باید انجام می شد، و اگر وضوح بالاتری ایجاد می شد حساسیت کم می شد.

حسگر CMOS تمام قاب ۳۵ میلی متری این دوربین چیزی است که آن را خاص می کند. قسمت های نورگیری این دوربین، بیش از ۵ برابر بزرگتر از اجزای مشابه در دوربین های با لنز متغیر ساخته شده توسط خود کانون و نیز دیگر شرکت ها است، و این مساله درکنار مجموعه ای از اجزای دیگر، این دوربین را قادر می کند تا در کم نور ترین موقعیت ها قادر به تصویر برداری باشد. پشتیبانی از ۳G/HD-SDI و HDMI، خروجی میکروفون ۲.۵ و ۳.۵ میلی متری و نیز یک پورت ۸ پینی RS-422 نیز وجود دارد. به این شکل می توانید دوربین را به دستگاه های تنظیم صدا و تصویر متصل کنید.

اگر به این دوربین علاقمند هستید باید تا دسامبر صبر کنید و تا آن زمان پولتان را نیز جمع کنید چرا که بدنه اصلی این دوربین ۳۰۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. خوشبختانه این دوربین مجهز به یک قطعه

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار