آشنایی با گوشی هوشمند Galaxy J7 Prime 2 سامسونگ

07d415d0479b8d6cdd50484bc8aa7bca
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند Galaxy J7 Prime 2 سامسونگ

اگر بخواهیم به یکی از مطرح ترین برندهای صنعت گوشی هوشمند اشاره کنیم بی شک سامسونگ پس از اپل موفق شد در طول چند دهه فعالیت و کسب تجارب بزرگ، به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت فعال در عرصه فناوری و از جمله تلفن هوشمند شناخته شود. محصولات این شرکت به بازارهای مختلفی ورود پیدا می کند از این رو همیشه سعی شد مدل های مختلفی در نظر گرفته که بتواند مطابق انتظار افراد و کاربران باشد.

در این بین اخیرا گوشی سامسونگ Galaxy J7 Prime 2 توسط این برند کره ای رونمایی شده است. محصولی میان رده که طراحی قابل قبولی داشته و از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد. در این مطلب قصد داریم اشاره ای به Galaxy J7 Prime 2 داشته باشیم تا اطلاعات بیشتری بدست آوریم:

طراحی و ساخت

Galaxy J7 Prime 2 به بدنه پلاستیکی مجهز است زیرا نمی توان آن را گوشی هوشمند میان رده پریمیومی دانست از این رو شرکت سامسونگ ترجیح داده بدنه پلاستیکی را برای این محصول خود در نظر گیرد. البته اگرچه در بحث بدنه یک اسمارتفون فوق العاده نباشد اما در مشخصات می تواند رضایت مخاطب خود را تا حدودی جلب کند. این گوشی هوشمند همانطور که گفته شد در دسته میان رده ها قرار گرفته و عجیب نیست شاهد پوشش بدنه پلاستیکی باکیفیت باشیم. گفتنیست که این اطلاعات تنها پیش بینی هایی درباره Galaxy J7 Prime 2 بوده و جزئیات دقیقی نیست.

صفحه نمایش

این محصول جدید سامسونگ احتمالا به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی مجهز شده و انتظار نمی رفت سامسونگ چنین پنلی که FHD بوده برای گوشی هوشمندش در نظر گیرد. از این رو گلکسی جدید به پنل Super AMOLED مجهز شده است. چنین نمایشگری اگرچه باکیفیت محسوب نمی شود اما به عنوان اسمارتفونی اقتصادی بدیهی است که شرکت سازنده پنل FHD در نظر گیرد و باید آن را محصولی کارآمد دانست.

سخت افزار

Galaxy J7 Prime 2 انتظار می رود به پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی مجهز باشد تا بتواند تجربه کاربری کاملی را برای افراد رقم زند. بی شک سامسونگ با افزودن تراشه گرافیکی Mali-T830 MP1 و حافظه رم ۳ گیگابایتی قدرت بالایی به این اسمارتفون افزوده است. چنین پیکربندی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در نسخه پایه تکمیل می شود و باید انتظارات بسیاری از محصول شرکت کره ای داشت.

دوربین

Galaxy J7 Prime 2 آینده به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و در دوربین سلفی این گوشی هوشمند کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی دارد. در قسمت عقب کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی بوده اما در قسمت جلو می تواند با کیفیت ۷۲۰ پیکسل تصویربرداری داشته باشد. با این حساب در بخش دوربین گلکسی Galaxy J7 Prime 2 گوشی هوشمند میان رده اقتصادی سامسونگ محسوب می شود.

باتری

یکی از  بخش هایی مورد اهمیت خریداران اسمارتفون باتری بوده که Galaxy J7 Prime 2 از پک ۳۳۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد. این پک مناسب گوشی هوشمند شرکت سامسونگ بوده زیرا مشخصات پرچمداری در آن به کار گرفته نشده و از این رو عجیب نیست با اسمارتفونی رو به رو باشیم که عمر باتری بالایی دارد. با تمام این تفاسیر Galaxy J7 Prime 2 گوشی هوشمند مطلوبی بوده که با هزینه پایین و مناسب آن را تهیه کرد، اگرچه در برخی بخش ها شاهد کم لطفی سامسونگ نسبت به این مدل هستیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار