نسخه تابستانی Meitu T9 نسخه ای سفارشی شده از زیبایی می آید

cb033ed8690839ed0d330a0248298b64
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- شرکت های تولیدی چینی عمدتا متهم به کپی کردن طراحی گوشی های مارک های محبوبی مانند اپل و سامسونگ میشوند. اما نباید نادیده بگیریم که این کمپانی های چینی از نظر نوآوری های که در صنعت گوشی سازی به ارمغان آورده اند مورد توجه قرار میگیرند. که یکی از آنها طراحی تکراری تمام صفحه است.

طراحی تمام صفحه متعلق به کدام گوشی است ؟

برخی ها به سرعت اشاره میکنند که سبک طراحی تمام صفحه پیش از این که در  Mi Mix مطرح شود توسط Sharp پیاده سازی شده است با این حال همه میدانیم که گوشی Mi Mix با یک طراحی تمام صفحه ساخته شده است که صنعت گوشی های هوشمند را متحول کرده و این مفهوم را به واقعیت تبدیل کرده است. یک نام تجاری که منحصر به فرد به طراحی آن میباشد Meitu است. این کمپانی ماه گذشته گوشی هوشمند Meitu T9 را با یک طراحی شش ظلعی منحصر به فرد و جذاب و البته به همراه سخت افزاری قدرتمند عرضه کرد.

نسخه کلاسیک Meitu T9 رسید..

در حال حاضر این کمپانی نسخه جدید کلاسیکی این دستگاه را با عنوان Meitu T9 Summer Palace نامگذاری کرده است. در حقیقت شما حتما این را نمیدانید که Summer Palace  نام باغ ها و کاخ های تابستانی است که در پکن قرار دارد. این باغ ها یک امپراطوری ذر سلسله Qing  بوده است. نسخه سفارشی شده این دستگاه با طراحی بدنه هواپیما رنگ سبز و رنگ سبز فیروزه ای را از این باغ ها الهام گرفته است. بر روی پنل پشتی این دستگاه شما میتوانید طرح های زیبایی را مشاهده کنید که عینا بر روی آداپتور شارژٰر و بسته بندی نیز موجود است.

مشخصات فنی

در حال حاضر هنور مشخصات فنی نسخه تابستانی این دستگاه مشخص نشده است،‌وما انتظار داریم که این مشخصات از نسخه معمولی آن متفاوت باشد. بعنوان یادآوری باید بگوییم که دستگاه Meitu T9 دارای یک نمایشگر ۶ اینچی از نوع OLED است و کیفیتی معادل فول اج دی پلاس دارد. نسبت ابعاد این نمایشگر همان اندازه معمول ۱۸:۹ نیز میباشد. این دستگاه به وسیله یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ قدرت بخشیده شده است،‌که در کنار رم های ۲ یا ۶ گیگی قرار گرفته است و حافظه داخلی آن به ترتیب ۶۴ یا ۱۲۸ گیگی میباشد. به احتمال خیلی زیاد نسخه تابستانی Meitu T9 به همراه یک رم ۶ گیگی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ خواهد آمد که سوخت آن را یک بانری ۳۱۰۰ میلی آمپری آماده خواهد کرد. این دستگاه بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۱ اجرا خواهد شد.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • وای فای دوبانده با قدرت ۵  گیگا هرتز
  • پشتیبانی از usb نوع C نسخه ۲.۰
  • پشتیبانی از GPS  و A-GPS
  • واسط کاربری MEIOS 4.0

دوربین ها

برحسته ترین قابلیت گوشی Meiutu T9 جدا از طراحی جذاب و بسیار چشم نواز آن دوربین های آن میباشد. این دستگاه شامل دوربین های دوگانه با پیکسل های دوگانه بر روی پنل پشتی و قسمت جلویی میباشد. دوربین های پشتی و جلویی به همراه قابلیت تثبیت کننده نوری چشم گیری می آیند. علاوه بر این گوشی Meiutu T9 دارای ویژگی های دیگری بر روی برد خود است که ضایعات تصویری را کاهش میدهد و تصویری شفاف تر از پوست شما را به ارمغان می آورد.

دسترسی و قیمت

شرکت Meitu در حال حاضر هنوز قیمت نسخه تابستانی T9 را افشا نکرده است. بنابراین ما باید تا ماه آگوست که این نسخه جدید به طور رسمی اعلام میشود و برای فروش در دسترس قرار میگیرد منتظر بمانیم. با این حال نسخه معمولی این دستگاه ۳,۳۹۹ یوآن قیمت دارد که معادل ۵۱۴ دلار است که این قیمت برای نسخه ای میباشد که دارای ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. و مدل دیگر با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۶۳۶ دلار قیمت گذاری شده است. نسخه جدید ممکن است در رنج قیمت کمی بالاتر از این دو باشد.

#gallery-2{margin:auto;}
#gallery-2 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-2 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-2 .gallery-caption{margin-left:0;}

دیجی دو

شرکت های چینی علاوه بر اینکه کپی کننده های ماهری هستند دارای نوآوری های بسیار خلاقانه ای نیز میباشند

شما میتوانید بهترین گوشی های برند چینی را از دیجی دو خریداری کنید

ما شما را همراهی خواهیم کرد تا بهترین ها را انتخاب کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار