گلکسی A42 سامسونگ با قابلیت ۵G معرفی می شود

ff3445e6fffa301237870989cc89b0a4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ سالانه سهم قابل توجهی از تولیدات خود به ساخت گوشی های میانرده اختصاص می دهد که با داشتن کیفیت مطلوب کارایی بالایی دارند. البته که این گوشی ها به پای کیفیت سری  S و یا نوت نمی رسند، اما بیشترین متقاضیان گوشی های هوشمند را به خود اختصاص می دهند. گوشی A42 سامسونگ یکی دیگر از میانرده های این کمپانی است که به تازگی خبر ساخت آن به گوش رسیده.

blank

تا پیش از این کمپانی سامسونگ از قابلیت شبکه ۵G تنها برای گوشی های رده بالای خود مانند گلکسی S10، S20 و نوت ۱۰ استفاده می کرد. ناگفته نماند که شبکه ۵G در برخی از گوشی های میانرده سری  A مانند A51  و A71 نیز مشاهده شد. در حال حاضر شرکت سامسونگ با ساخت یکی دیگر از میان رده های سری  A بار دیگر از این قابلیت استفاده کرده است.

نام این گوشی که قرار است در سال آینده عرضه شود  SM-A426B بوده که بنابر رسم همیشگی این کمپانی در نامگذاری گوشی های خود، می توان حدس زد که نام نهایی آن A42 باشد. با این وجود احتمال می رود که مدل بدون این قابلیت را نیز همسو با عرضه این گوشی در اختیار کاربران قرار دهد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A42

با توجه به اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند در ظرفیت رم ۶۴ گیگابایت و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد که به نسبت میانرده بودن، قابلیت مهمی خواهد بود. ناگفته نماند که این گوشی قابلیت استفاده از شبکه ۴G را نیز خواهد داشت . بنابراین این ادعا که همراه با این گوشی شاهد مدل معمولی آن خواهیم بود کمی دور از ذهن به نظر می رسد. با تمام این گمانه زنی ها باید منتظر بمانیم تا اطاعات بیشتری درباره محصولات میانرده کمپانی سامسونگ منتشر شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار