کایرین ۱۰۲۰ هوآوی در راه است

6db3be07bdb73528d3f323ec006ad486
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کایرین ۱۰۲۰ هوآوی در راه است

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از پردازنده خود را معرفی می کند. پردازنده هایی که انتظار عملکرد بالایی باید در آن داشت تا توان پردازشی اسمارتفون و تبلت های آن دو چندان شود.

در این بین هر سال شاهد معرفی پردازنده های مختلفی توسط شرکت چینی هستیم که به عنوان سری کایرین شناخته شده و از عملکرد قابل توجهی برخوردار هستند. در سال گذشته مدل پرچمدار این شرکت کایرین ۹۷۰ نام داشت و میان رده ۶۹۰ نیز در مدل های رده میانی قرار داشته است. حالا گزارش جدیدی انتشاریافته که نشان می دهد کایرین ۱۰۲۰ پرچمدار بعدی هوآوی بوده و با قدرت بیشتر همراست.

گفته می شود این پردازنده از شبکه ۵G پشتیبانی می کند زیرا از مودم ۵G برخوردار است. از این رو باید انتظارات بسیاری داشت و پردازنده موردبحث را با عملکرد بالا دانست. اپراتورهای تلفن همراه مختلف در حال حاضر روی شبکه ۵G خود مشغول کار هستند. با آماده سازی این فناوری شبکه باید انتظار داشت شرکت های مختلف تولیدکننده تلفن هوشمند مودم های موردبحث را در گوشی هوشمند خود جای دهند و محصولات پیشرفته تری را در بازار عرضه دارند.

نسل بعدی پردازنده کایرین هوآوی ۱۰۲۰ نام خواهد داشت که نسبت به کایرین ۹۷۰ موجود عملکرد آن دو برابر بیشتر است. در حال حاضر اسمارتفون های پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو هوآوی از کایرین ۹۷۰ برخوردار هستند. گذشته از عملکرد باید انتظار داشت کایرین ۱۰۲۰ در زمینه هوش مصنوعی نیز پیشرفته تر از مدل موجود باشد از این رو باید انتظارات بیشتری داشت.

از آنجایی که پردازنده مورد اشاره برای مودم ۵جی در نظر گرفته شده باید انتظارات بسیاری داشت. احتمالا در سال آینده هوآوی این چیپ را در پرچمداران خود به کار گیرد. احتمالا در میت ۳۰، میت ۳۰ پرو با پردازنده کایرین ۱۰۲۰ هوآوی رو به رو شویم.

پیش بینی می شود بزودی اطلاعات دیگری دردسترس قرار گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار