آنر ویوو ۲۰ دستاورد جدید هوآوی

809870246da8ae37e69b21befc8d1014
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی به تازگی با معرفی گوشی هوشمند آنر ویوو ۲۰ محصولی را رونمایی کرد که باید آن را پرچمداری از برند آنر به شمار آورد، اگرچه محصولی از هوآوی به شمار می رود.

صفحه نمایشی با دوربین حفره دار در یک سو و دوربین سه گانه با آرایش متفاوت در سوی دیگر، آنر ویوو ۲۰ را به گزینه قابل توجه تبدیل کرد. از مشخصات آنر ویوو ۲۰ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ LCD IPS با رزولوشن ۲۳۱۰*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ در کنار تراشه گرافیکی ARM Mali-G76MP10 با فرکانس ۷۱۰ مگاهرتزی، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسورهای AIS, TOF 3D ، دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و برخی دیگر اشاره کرد.

ابعاد آنر ویوو ۲۰ باتوجه به اعلام هوآوی ۱۵۶*۷۵*۸.۱ میلیمتریست و وزن آن به ۱۸۰ گرم می رسد. پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac ، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس، ان اف سی و پورت USB Type-C مشخصات کامل این پرچمدار جدید به شمار می رود.

گفتنیست سنسور اثرانگشتی در بخش عقب و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز درنظر گرفته شد. آنر ویوو ۲۰ در نسخه پایه ۴۳۴ دلار و در نسخه نهایی به ۵۷۹ دلار می رسد. این گوشی هوشمند از ۲۸ دسامبر وارد بازار چین خواهد شد و تاریخ انتشار دیگر بازارها مشخص نشده است.

برای کسب جزئیات بیشتر کافیست به وب سایت شرکت هوآوی یا آنر مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار