آشنایی با گوشی هوشمند Honor 10هوآوی

d4f467c46204a52f828eec3343d4b251
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند Honor 10هوآوی

شرکت هوآوی علاوه بر برندهای موجود دارای برند آنر بوده که محصولات باکیفیتی را هر سال روانه بازار می کند. از جمله این محصولات باید به گوشی‌های هوشمند آنر کمپانی اشاره داشت که همیشه هیجان انگیز بوده است.

Honor 10به تازگی توسط چینی ها رونمایی شده و موجب تحسین  کارشناسان شده است. طراحی حرفه ای با مشخصات بزرگ این گوشی هوشمند را به محصولی بزرگ تبدیل کرده است. گوشی هوشمند مذکور با هدف یک پرچمدار باکیفیت رونمایی شده و مشخصاتی که برای آن در نظر گرفته شد، پرچمدار است و بهترین ها را دارد.

در این مطلب قصد داریم با این دیوایس هوآوی آشنا شویم:

طراحی و ساخت

یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند Honor 10طراحی هیجان انگیز و پریمیومی است. این گوشی هوشمند از بدنه فلزی و شیشه ای بهره می‌برد و دوربین دوگانه برای آن در نظر گرفته شد. ابعاد ۱۴۹*۷۱*۷.۷ میلیمتری در کنار وزن ۱۵۳گرمی می تواند ویژگی های مطلوبی برای Honor 10 باشد. همانطور که از نام دستگاه مشخص است هوآوی این اسمارتفون را برای کاربری پرچمدار حرفه ای در نظر گرفته است تا رضایت بخش طرفداران باشد. بنابراین در این قسمت با یک پرچمدار بزرگ رو به رو هستیم.

blankصفحه نمایش

Honor 10دارای نمایشگر ۵.۸۴اینچی ۱۰۸۰×۲۲۲۰ پیکسلی با پنل AMOLED است که نه تنها نمایش رنگ دقیق و باکیفیتی دارد، بلکه وضوح چشمگیری را می توان در آن شاهد بود. شرکت چینی سعی کرده نمایشگری به کار گیرد تا تجربه کاربری خوبی را برای طرفداران رقم زند از این رو انتظارات برای این مدل فراتر می رود.

سخت افزار

Honor 10به عنوان گوشی هوشمند پرچمدار به پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ مجهز است که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. گذشته از آن حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸۰گیگابایتی تجربه کاربری لذت بخش و هیجان انگیزی رقم می زند. تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 توان گرافیکی بالایی را جهت انجام بازیهای مختلف فراهم می آورد و در این بین بخش سخت افزاری Honor 10کامل است.

blankدوربین

یکی دیگر از بخش های مهم Honor 10دوربین قدرتمند دوگانه ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی بوده که کیفیت تصویر خوبی را ثبت می کند. گذشته از آن قابلیت فیلمبرداری ۲کی را نیز داراست. در بخش سلفی دوربین ۲۴ مگاپیکسلی به کار گرفته شده که می تواند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به ضبط ویدئو بپردازد. از این رو باید بخش دوربین Honor 10 را در سطح یک پرچمدار باکیفیت دانست.

باتری

یکی از قسمت هایی که اهمیت بالایی برای صاحبان گوشی های هوشمند داشته، باتری است. خوشبختانه هوآوی از پک ۳۴۰۰ میلی آمپری بهره گرفته که ساعت ها کاربر را در کنار گوشی هوشمند پرچمدار Honor 10قرار می دهد. از این رو افراد می توانند تجربه کاربری خوبی را در کنار محصول هوآوی داشته باشند.

 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار