آشنایی با گوشی هوشمند آنر نوت ۱۰ هوآوی

1ae5219a014c877ab2b65313d8e9bac1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند آنر نوت ۱۰ هوآوی

شرکت هوآوی علاوه بر برندهای موجود دارای برند آنر بوده که محصولات باکیفیتی را هر سال روانه بازار می کند. از جمله این محصولات باید به گوشی‌های هوشمند کمپانی اشاره داشت که همیشه هیجان انگیز بوده است.

آنر نوت ۱۰ به تازگی توسط چینی ها رونمایی شده و موجب تحسین  کارشناسان شده است. طراحی حرفه ای با مشخصات بزرگ این گوشی هوشمند را به محصولی بزرگ تبدیل کرده است. گوشی هوشمند مذکور با هدف یک پرچمدار فبلت باکیفیت رونمایی شده و مشخصاتی که برای آن در نظر گرفته شد، پرچمدار است و بهترین ها را دارد.

در این مطلب قصد داریم با این دیوایس هوآوی آشنا شویم:

طراحی و ساخت

یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند آنر نوت ۱۰ طراحی هیجان انگیز و پریمیومی است. این گوشی هوشمند از بدنه فلزی و شیشه ای بهره می‌برد و دوربین دوگانه برای آن در نظر گرفته شد. ابعاد ۱۷۷*۸۵*۷.۷ میلیمتری در کنار وزن ۲۳۰گرمی می تواند ویژگی های مطلوبی برای آنر نوت ۱۰ باشد. همانطور که از نام دستگاه مشخص است هوآوی این اسمارتفون را برای کاربری پرچمدار حرفه ای در نظر گرفته است تا رضایت بخش طرفداران باشد. بنابراین در این قسمت با یک پرچمدار بزرگ رو به رو هستیم.

صفحه نمایش

آنر نوت ۱۰ دارای نمایشگر ۶.۹۵ اینچی ۱۰۸۰×۲۲۲۰ پیکسلی با پنل AMOLED است که نه تنها نمایش رنگ دقیق و باکیفیتی دارد، بلکه وضوح چشمگیری را می توان در آن شاهد بود. شرکت چینی سعی کرده نمایشگری به کار گیرد تا تجربه کاربری خوبی را برای طرفداران رقم زند از این رو انتظارات برای این مدل فراتر می رود.

 

blankسخت افزار

آنر نوت ۱۰ به عنوان گوشی هوشمند پرچمدار به پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ مجهز است که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. گذشته از آن حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸۰گیگابایتی تجربه کاربری لذت بخش و هیجان انگیزی رقم می زند. تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 توان گرافیکی بالایی را جهت انجام بازیهای مختلف فراهم می آورد و در این بین بخش سخت افزاری آنر نوت ۱۰ کامل است.

دوربین

یکی دیگر از بخش های مهم آنر نوت ۱۰ دوربین قدرتمند دوگانه ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی بوده که کیفیت تصویر خوبی را ثبت می کند. گذشته از آن قابلیت فیلمبرداری ۲کی را نیز داراست. در بخش سلفی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به کار گرفته شده که می تواند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به ضبط ویدئو بپردازد. از این رو باید بخش دوربین آنر نوت ۱۰ را در سطح یک پرچمدار باکیفیت دانست.

باتری

یکی از قسمت هایی که اهمیت بالایی برای صاحبان گوشی های هوشمند داشته، باتری است. خوشبختانه هوآوی از پک ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره گرفته که ساعت ها کاربر را در کنار گوشی هوشمند پرچمدار آنر نوت ۱۰  قرار می دهد. از این رو افراد می توانند تجربه کاربری خوبی را در کنار محصول هوآوی داشته باشند.

 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار