آنر ۸C در ۱۱ اکتبر رونمایی می شود

a7c9ae1955a2de6a115a4f1c914e0eb7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تنا یا مرکز صدور نجهیزات مخابراتی چین یکی از منابع اصلی آشکار شدن اسمارتفون های آینده است. این مرکز پیشتر به گوشی هوشمند رده بالایی از آنر ۸C تاییدیه ای داده و بزودی باید شاهد معرفی آن باشیم.

به تازگی تصویری منتشر شده که به رویداد ۱۱ اکتبر اشاره داشته و تصویر گوشی هوشمند آنر ۸C نیز در آن پیداست. هوآوی می خواهد در ۱۱ اکتبر سال جاری به معرفی میان رده خوش ساخت خود پرداخته تا سبد محصولات سال ۲۰۱۸ را کامل کرده باشد.

از مشخصات آنر ۸C باید به صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۵۲۰*۷۲۰ پیکسلی ، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ هشت هسته ای، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

blank

آنر ۸C از باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری برخوردار است که نسبت به ۷C بیش از ۹۰۰ میلی آمپر بیشتر بوده و در مقایسه با آنر ۸ ایکس نیز ۱۵۰ میلی آمپر ظرفیت کمتری دارد. سال گذشته آنر ۷C با قیمت ۱۳۷ دلار عرضه کرد و احتمالا باید شاهد رونمایی آنر ۸C با قیمتی بیش از ۱۵۰ دلار باشیم.

به هر حال برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. آنر هر سال مدل های مختلفی معرفی می کند و آنر ۸C یکی از محصولات سال ۲۰۱۸ آن می باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار