تصویر رندر شده جدید از گلکسی نوت ۹

ada852351b9013a202472a8442251402
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصویر رندر شده جدید از گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ پس از مدت ها انتظار در نهایت مشخص کرد ۹ آگوست زمان رونمایی گلکسی نوت ۹ خواهد بود. اسمارتفونی که باید آن را پرچمداری بزرگ از برند کره ای دانست.

محصولی که تاکنون اطلاعات متعددی درباره آن به بیرون درز کرد و حتی اخیرا سامسونگ به انتشار دعوتنامه اسمارتفون پرداخت. گلکسی نوت ۹ در طراحی شباهت فاحشی به گلکسی نوت ۸ دارد اما قلم اس پن آن بسیار پیشرفته است.

به تازگی تصویر کانسپت جدیدی از فبلت آینده گلکسی نوت ۹ سامسونگ منتشر شده که آن را شبیه به گلکسی نوت ۸ نشان می دهد و به نظر نمی‌رسد تغییرات ظاهری عمده باشد و بیشتر شامل ویژگی های سخت افزاری می شود.

blankاز مشخصات اسمارتفون باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی OLED با کیفیت QHD+، حافظه رم ۶ تا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس، بلوتوث ۵.۰، وای فای، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ و چندی دیگر اشاره داشت.

در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد.

براساس گزارش های قبلی، اگر بلوتوثی در کار باشد، بی شک باتری هم برای قلم باید در نظر گرفته شود. Ice Universe با ویژگی هایی که در قلم اس پن وجود داشته، آن را برای انتظار ارزشمند دانست.  دقیقا مشخص نیست کاربری بلوتوث در قلم اس پن چیست و باید منتظر ماند تا کره ای ها بزودی با معرفی محصول جدید خود به شایعات پایان دهند. گلکسی نوت ۹ قراراست اوایل آگوست امسال رونمایی شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار