آنر V10 هوآوی معرفی شد

473a614dd5761385e742053a312119ea
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی به تازگی تصمیم گرفت از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار آنر V خود به نام آنر V10 رونمایی کند. گوشی هوشمندی که طراحی پریمیومی داشته و از مشخصات قابل توجهی بهره می برد.

آنر V10 تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد اما هیچ یک توسط هوآوی به تایید یا تکذیب نرسید و در نهایت طی رویدادی در لندن شاهد معرفی آن بودیم. در بیشتر مشخصات شاهد گوشی هوشمندی هستیم که ویژگی های قابل توجهی داشته و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

عرضه در رنگ های گوناگون، سخت افزار بروزرسانی شده و برخی دیگر از جمله ویژگی های آنر V10 است. طراحی این گوشی هوشمند بی حاشیه نیست و این در حالی بوده که انتظار می رفت با طراحی بی حاشیه ای رو به رو باشیم.

گذشته از طراحی، مشخصات بزرگی توسط هوآوی به کار گرفته شد که می توان به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی Full HD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹ و FullView، حافظه رم ۴ گیگابایتی یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، ابعاد ۱۵۷*۷۴*۶.۹۷ میلیمتری، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۴.۲ LE، جی پی اس، وزن ۱۷۲ گرمی، NFC، پورت USB-C و باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری اشاره داشت.

با چنین مشخصاتی که کمپانی هوآوی برای محصول خود در نظر گرفته باید آنر V10 را گوشی هوشمند رده بالا هوآوی به شمار آورد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار