فریم ریت فورتنایت روی آیفون های ۲۰۱۸ بالاست

5ae6cb0cff6f9636a5e869d2d655855b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازی فورتنایت یک عنوان بتل رویال می باشد که بازیکنان برای موفقیت در آن باید عکس العمل سریع و گیم پلی روانی داشته باشند. در غیر این صورت شکست حتمی خواهند داشت و نمی توانند به امتیازات بالا دست یابند.

در این بین مشخص شد یکی از تنها اسمارتفون هایی که بازی فورتنایت را می تواند با کیفیت و فریم ریت بالایی اجرا کند، آیفون های جدید اپل هستند. سه گوشی هوشمند آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر همان مدل هایی هستند و عملکرد گرافیکی و پردازشی بالایی دارند.

بازی فورتنایت می تواند با فریم ۶۰fps روی این سه گوشی هوشمند نسل جدید اپل اجرا شود. هر چه فریم ریت بالاتر باشد، بازیکنان تجربه روان و سریع تری خواهند داشت. این بازی نه تنها برای پی سی دردسترس است، پیشتر روی موبایل ها منتشر شد و از هم اکنون بازیکنان می توانند به اجرا آن بپردازند.

در حال حاضر مشخص نیست فریم ریت فورتنایت روی دیگر دیوایس ها یعنی تلفن های هوشمند چگونه است. زیرا اظهار نظری در این رابطه صورت نگرفته و باید منتظر ماند تا اطلاعات گرافیکی دیگر پرچمداران نیز منتشر شود.

شایان ذکر است بازی فورتنایت توسط استودیو اپیک گیمز با موتورگرافیکی آنریل انجین توسعه پیدا کرده است و برای بیشتر پلتفرم ها منتشر شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار