انتشار تصویری از پنل جلو گلکسی اس ۹

360397c247b28c63509885b9d5fad091
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویری از پنل جلو گلکسی اس ۹

شرکت سامسونگ در نظر داشته تا سال ۲۰۱۸ از نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود همچون سال های اخیر رونمایی کند. این سری به عنوان گلکسی اس ۹ شناخته شده و از طراحی قابل توجه و مشخصات قدرتمندی بهره می برند.

این سری گفته می شود در سه مدل گلکسی اس ۹، اس ۹ مینی و اس ۹ پلاس رونمایی می شود. بنابراین باید انتظار داشت مدل رده بالا نسخه پلاس بوده و نسخه میانی نیز گلکسی اس ۹ به شمار رود. البته احتمال معرفی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بیشتر بوده و دقیقا مشخص نیست آیا سامسونگ برنامه ای برای معرفی اسمارتفون گلکسی اس ۹ مینی دارد یا خیر زیرا تنها شایعات به آن اشاره کردند و در چند سال گذشته این شرکت کره ای برنامه ای برای معرفی نسخه مینی اسمارتفون پرچمدار خود نداشت و تنها به نسخه اس و اس پلاس اکتفا می کرد.

blankاما به نظر می رسد در سال ۲۰۱۸ باید با برنامه متفاوت سامسونگ رو به رو شویم. به تازگی تصویری از پنل جلو گلکسی اس ۹ فاش شده که به نظر می رسد سامسونگ در نظر داشته حاشیه صفحه نمایش را کمتر سازد و نسبت صفحه نمایش به بدنه را بیشتر کند. با این عمل می توان پرچمدار بعدی شرکت کره ای را بسیار مطلوب دانست و با طراحی قابل توجهی رو به رو خواهد بود.

از مشخصات گلکسی اس ۹ باید به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت. اگر مشخصه های گلکسی اس ۹ چنین باشد باید در مقایسه با گلکسی اس ۸ آن را نسبتا متفاوت دانست بخصوص در بخش طراحی و تفاوت اصلی آن بخش عقب و دوربین دوگانه ای بوده که پیشتر در این سری شاهد آن نبودیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار