آنر X20 SE با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

b76d33d65d9445914d59e922851a029c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت آنر در سکوت و بی هیچ خبر خاصی از جدیدترین مدل گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. نام این مدل جدید گوشی هوشمند آنر، X20 SE می باشد. این گوشی هوشمند جدید یک نمایشگر ۶.۶ اینچی دارد و همچنین از یک دوربین اصلی سه گانه بهره می برد. آنر X20 SE با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به احتمال زیاد کمتر از دو هفته دیگه روانه بازار می گردد.

نمایشگر آنر X20 SE با چیپ دیمنسینی ۷۰۰ دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD می باشد که رزولوشن این دستگاه فول اچ دی پلاس می باشد. نسبت صفحه نمایش گوشی جدید آنر به بدنه آن ۹۴.۲ درصد است. در بالای دستگاه، دقیقا در مرکز صفحه نمایش یک حفره کوچکی را مشاهده می کنید که این حفره میزبان دوربین سلفی این گوشی می باشد. این گوشی از یک دوربین سلفی و یا جلو ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد.

در عکس هایی که از این گوشی در شبکه های مختلف منتشر شده است، مشاهده می کنید که پشت این گوشی سه دوربین مجهز شده است. در واقع آنر X20 SE با چیپ دیمنسینی مجهز به دوربین اصلی سه گانه است. سنسور اصلی دوربین ۶۴ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم F/1.9 می باشد. دوربین اصلی توسط دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو جهت تشخیص عمق، همراه می شود. دوربین آنر مدل X20 SE دارای ویژگی های HDR، عکاسی با هوش مصنوعی و EIS می باشد.

آنر X20 SE معرفی شدگوشی هوشمند آنر X20 SE به چیپ دیمنسینی ۷۰۰ شرکت مدیاتک مجهز شده است. گوشی آنر در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. اما در حالت کلی هر دو نسخه این دستگاه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظ داخلی می باشند. سیستم عامل این گوشی هوشمند، اندروید ۱۱ خواهد بود. همچنین آنر X20 SE از رابط کاربری Magic 4.0 بهره می برد.

باتری که این گوشی هوشمند از آن بهره می برد یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی است که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی است. گوشی آنر دو سیم کارت ۵G را نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت روی فریم اشاره کرد.

به طور کلی اندازه کلی این گوشی موبایل برابر ۱۶۰.۶۸*۷۳.۳ در ۸.۴ میلی متر است. آنر X20 SE وزنی برابر با ۱۷۹ گرم دارد. نسخه اولیه این سیستم با قیمت ۲۷۸ دلار و نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم آن با قیمت ۳۰۹ دلار در دو هفته آینده روانه بازار خواهد شد.

رنگ هایی که کاربران می توانند این گوشی موبایل را تهیه کنند عبارتند از: مشکی، صورتی، نقره ای و آبی. این دستگاه دو هفته دیگر یعنی در تاریخ ۱۸ تیر ماه وارد بازار چین خواهد شد. اما فعلا در حال حاضر آنر اشاره ای به عرضه جهانی گوشی X20 SE خود با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی نکرده است. در این خصوص باید منتظر بود که آیا وارد بازارهای جهانی خواهد شد یا خیر؟

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار