بالاخره گلکسی F22 سامسونگ در بازار هند معرفی شد

04088332ed5f2c58982f5273c4a2f371
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی اخبار منتشر شده در این روزها سامسونگ در هند از گوشی جدید هوشمند خود رونمایی نموده است. این دستگاه به نام گلکسی F22 به کاربران خود معرفی شده است. گلکسی F22 سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می برد. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به چیپ هلیو G80 می باشد.

گوشی هوشمند سامسونگ مدل F22 دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد می باشد. همچنین رزولوشن این مدل اچ دی پلاس است. سامسونگ F22 از نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می برد. گوشی جدید سامسونگ مجهز به یک رم ۴/۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی است. در این دستگاه کاربر قادر است به دستگاه یک کارت حافظه دیگر نیز اضافه نماید.

معرفی گلکسی F22 سامسونگگلکسی F22، دارای چهار دوربین اصلی می باشد. سنسور اصلی دوربین در این گوشی برابر با ۴۸ مگاپیکسل است. همچنین در این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق و ماکرو، تعبیه گردیده است. گوشی هوشمند سامسونگ مدل F22 از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد. بنابر اطلاعات به دست آمده این گوشی جدید سامسونگ از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ استفاده می کند. رابط کاربری در F22، رابط کاربری One UI3.1 می باشد.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی نماید. برخی دیگر از ویژگی های این دستگاه، شبکه G VoLTE 4، وای فای، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون آن است.

کاربرانی که قصد خرید این گوشی را دارند می توانند این گوشی هوشمند سامسونگ با نام گلکسی F22 را در دو مدل تهیه کنند. این گوشی در دو مدل یکی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و دیگری با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در بازار موجود می باشد. قیمت این مدل در حالت اول یعنی رم ۸ گیگابایت و حافظه ۶۴ برابر با ۱۶۸ دلار می باشد و در حالت دوم یعنی رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ برابر با ۱۹۵ دلار می باشد.

همچنین این گوشی سامسونگ دارای دو رنگ مشکی و آبی می باشد که علاقه مندان می توانند به سلیقه خود یکی از این دو رنگ را انتخاب کنند. فروش این دستگاه هنوز آغاز نشده است و بر اساس اخبار قرار است در هفته آینده با قیمت ۱۵۵ به فروش برسد. با توجه به قیمتی که گلکسی F22 داراست، انتظار می رود مردم هند از خرید آن استقبال کنند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار