Gear Fit جدید سامسونگ در راه است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در تولید دستگاه های دیجیتال کمپانی مطرحی به شمار می رود و تاکنون نیز مدل های مختلفی توسط این کمپانی کره ای معرفی شد.

حال به نظر می رسد شرکت مذکور روی دستبند تناسب اندام جدیدی مشغول به کار بوده که از سری Gear Fit است و یک محصول تناسب اندام به شمار می رود. البته دو مدل پیشین این سری محصولات به خوبی توانستند فروش مطلوبی را برای شرکت کره ای به دنبال داشته باشند.

البته همانطور که می دانید Gear Fitهای سامسونگ نوعی دستبند تناسب اندام سلامتی محسوب می شوند که بیشتر برای سلامتی افراد طراحی شدند اما در این میان برخی از آن به عنوان یک ساعت نیز بهره می گیرند.

دستگاه هایی که شامل سنسور ضربان قلب، پیگیری خواب، پیگیری فعالیت های بندی و برخی از این دست باشد قطعا یک دستگاه تناسب اندام به شمار می رود. باتوجه به شایعه های تازه انتشاریافته، محصول جدید سامسونگ به شماره مدل SM-R365 بوده و گفته شده در کنار دستگاه جدیدی تحت عنوان Gear POP معرفی خواهد شد. شماره مدل دیگر دستگاه نیز SM-R600 بوده و انتظار می رود دو مدل مکملی برای یکدیگر باشند و هر یک ویژگی خاصی را شامل شوند.

گزارش می گوید در جریان مراسم توسعه دهندگان تایزن که در ماه می برگزار می شود، این شرکت کره ای محصولات موردبحث را معرفی کرده و به شایعات پایان می دهد.

در حال حاضر جزئیاتی از دو محصول در دست نیست تا به آن پرداخت اما انتظار داریم از طراحی مشابه دیگر مدل ها بهره ببرد و ویژگی های جدیدی شامل حال آن شود. همانطور که پرچمدار گوشی سامسونگ با تغییرات بزرگی رو به رو شد احتمالا دیگر محصولات این کمپانی نیز چنین تغییراتی خواهند داشت.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار