تیزر رسمی vivo V15 Pro به همراه دوبین پاپ آپ منتشر شد

61717e3dfd0318b990328b8469be58c3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

این یک تیزر رسمی است، شرکت ویو به تازگی از گوشی های vivo V15 و نسخه‌ی به روز شده‌ی آن با نام Vivo 15 Pro رونمایی کرده است. این دو دستگاه دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ هستند. این شرکت بالاخره به تیزرها و مشخصاتی که در فیسبوک و توئیتر گمانه زده شده بود پایان داد و تیزر رسمی خود را عرضه کرد.

این دوربین سلفی دارای یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که در داخل آن تعبیه شده است، با این حال خبری از دیگر مشخصات آن نیست و باید تا ۲۰ فوریه برای اعلام شدن آن ها صبر کنیم.

گوشی های V15 و  V15 Pro شرکت vivo هر دو دارای سه دوربین پشتی هستند که تا لبه های بالای دستگاه پیش آمده اند. دوربین ها به صورتی عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته و در وسط دو لنز بالایی یک فلش تعبیه شده است.

مشخصات فنی

برخی از شایعات ادعا می‌کنند که این دستگاه دارای سه دوربین پشتی است که دارای سنسورهای ۴۸،۸ و ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. احتمال می‌رود این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر خود باشد. نمایشگر به کار رفته در این دستگاه دارای سایز ۶.۳۶ از نوع sAMOLED می‌باشد که دارای کیفیت FHD است.

vivo V15 Pro

در این دستگاه ها از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ استفاده شده است، که در واقع اولین گوشی های مجهز به این تراشه خواهند بود. و در کنار این تراشه شما می‌توانید از یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز بهره مند شوید. دیگر شایعات حاکی از این هستند که دستگاه ها دارای یک باتری ۳.۷۰۰ میلی آمپری خواهند بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار