Galaxy On6 نسخه دیگری از Galaxy J6 معرفی شد

c1cd14ef7baed06827ac19582ccda3b0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Galaxy On6 نسخه دیگری از Galaxy J6 معرفی شد

سامسونگ ساعاتی پیش از گوشی هوشمند Galaxy On6 از سری On اخیر خود رونمایی کرد. این اسمارتفون در حقیقت همان نسخه Galaxy J6 جدید بوده و در بیشتر ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری مشترک هستند. از مشخصات Galaxy On6 سامسونگ باید به صفحه نمایش ۵.۶ اینچی ۱۴۸۰*۷۲۰ پیکسلی Super AMOLED با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹، پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره داشت.

Galaxy On6 از سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو برخوردار است و در بخش عقب آن سنسور اثرانگشتی جای گرفته است. سامسونگ همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق اسلات کارت اس دی را فراهم آورده است. گذشته از ویژگی های موردبحث، پشتیبانی رادیو FM و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون لیست ویژگی های Galaxy On6 را تکمیل می سازد. سامسونگ Galaxy On6 قرار است از ۵ جولای در رنگ آبی و مشکی با قیمت ۱۸۰ یورو به فروش برسد.

در اخباری مرتبط سامسونگ ۹ آگوست سال جاری نسل جدید گلکسی نوت را با ویژگی های بیشتر و مشخصات قابل توجه معرفی می کند. جزئیات دقیقی از گوشی هوشمند موردبحث در دست نیست اما تاکنون با شایعات بسیاری رو به رو شدیم.

اطلاعات دقیقی از گلکسی نوت در دست نیست و باید آن را محصولی قابل توجه از برند شرکت کره ای دانست. تاکنون با شایعات بسیاری رو به رو شدیم که هیچ یک توسط شرکت کره ای تایید یا تکذیب نشد. همانطور که می دانید گلکسی نوت ۹ نسل جدید سری گلکسی نوت بوده و ویژگی های بزرگی دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار