شایعاتی از ساعت هوشمند Gear S4

d58b0eac225c1e7d2afca6835aa0f206
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مقاله قصد داریم راجب ساعت هوشمند جدیدی که سامسونگ  تا اوایل سال ۲۰۱۸ احتمالا عرضه خواهد کرد صحبت کنیم.

این ساعت به احتمال خیلی قوی برخی از ویژگی هایش را از  Gear Sport, به ارث خواهد برد. البته این گفته تا زمانی که این محصول عرضه نشه خیلی قابل تشخیص نیست.

خب اول یک سری به ساعت های هوشمند قبلی سامسونگ میندازیم…

با اینکه حدود یک سال از عرضه ساعت هوشمند  سامسونگ Gear S3  میگذره, اگر نگاهی به لیست بهترین ساعت های هوشمند بندازیم میبینیم که این ساعت هنوز در رتبه سوم وجود داره,  این به دلیل عدم توسعه و رشد بازار های ساعت هوشمند در دنیاست, که انتظار میره ساعت هوشمند جدید سامسونگ  این بازار رو توسعه بده.

تاریخ انتشار سامسونگ Gear S4 و قیمت آن در بازار ۲۰۱۸ :

در حال حاضر هیچ شایعه ای در مورد تاریخ انتشار این محصول وجود نداره, اما از آنجایی که دو محصول قبلی این شرکت یعنی سامسونگGear S3 و سامسونگGearS4 هر دو در ماه اوت ( August ) در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده اند انتظار میرود که این محصول نیز مانند آنها در ماه اوت (August ) به جهانیان عرضه بشه.

و اما قیمت این محصول احتمالا خیلی زیاد باشه, همونطور که قیمت سامسونگ Gear S3 از حدود ۳۹۴ دلار شروع شد و به ۴۷۵ دلار رسید. به خصوص که این ساعت قرار در بازار جهانی با  Apple Watch 3 رقابت کنه.

اخبار و شایعات در مورد سامسونگ Gear S4 :

در حال حاضر شایعات خیلی کمی درمورد این محصول وجود دارند:  از جمله یک حق امتیاز توسط سایت روسی ۳Dnews، که در مورد یک دوربین با زوم optical صحبت می کند، که به نظر عجیب میرسد و در وسط ساعت قرار گرفته است.

همچنین وجود یک صفحه نمایش بر روی آن، که به شما اجازه می دهد تا بجای استفاده از کلید های میانبر برای وارد شدن به برنامه های خود، از طریق آیکون های کوچک روی صفحه نمایش به آنها دسترسی داشته باشد.

یکی دیگه از چیزهایی که احتمالا وجود داره در Gear S4 دستیار صدای Bixby سامسونگ خواهد بود،که جایگزین S Voice شده  است.

همچنین طراحی فوق العاده ای  خواهد داشت، به ویژه که  از سامسونگ Gear Sport و Gear S3  کوچکتر و سبک تر خواهد بود.

وچند ویژگی در سطح ایده :

سامسونگ به مدت طولانی روی صفحه نمایش انعطاف پذیر و منحصر به فرد کار کرده است، بنابراین تعجب برانگیز نیست که این ایده را  روی بند ساعت تماشا می کنید، اما به هیچ وجه از این ویژگی  در Gear S4 به عنوان امتیاز استفاده نمی شود چونکه اغلب فراتر از مرحله ایده ای نیستند.

یکی دیگر ازمتیازات ،که این بار توسط شرکت Patently Mobile ارائه شده است، سامسونگ را قادر میسازد تا صفحه نمایشی بسازد که قابل چرخش باشد. و در اطراف آن اطلاعاتی نمایش داده شوند. اما این هم چیزی جز یک ایده برای آینده نیست.

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار