نقش کلید اضافی گلکسی نوت ۹ مشخص شد

015a9d95f044ee67813d73c21cde3e4e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نقش کلید اضافی گلکسی نوت ۹ مشخص شد

شرکت سامسونگ همانطور که می دانید در آگوست سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی نوت را به نام گلکسی نوت ۹ معرفی خواهد کرد. این اسمارتفون طراحی حرفه ای داشته و مشخصات قابل توجهی خواهد داشت.

پیشتر گزارشی منتشر شد که نشان می داد سامسونگ کلید اضافی را در قسمت کناری گلکسی نوت ۹ جای داده است و برخی پیش بینی کردند برای راه اندازی دوربین است.

اما در گزارش تازه انتشاریافته گلکسی نوت ۹ دارای کلید اختصاصی برای اسکرین شات گرفتن است. پیشتر این موضوع دقیقا مشخص نشده بود و حال شاهد افشا کاربری کلید هستیم.

از مشخصه های سخت افزاری گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+ اینفینیتی دیسپلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر را نام برد.

در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کره ای ها برای نسل جدید فبلت پرچمدار خود چیست. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت ۹ رو به رو شدیم و هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسیده است. باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا کره ای ها پد شارژر بی سیم سریعتری ارائه می دهد یا آن که همچنان شارژر بی سیم پیشین به کار گرفته خواهد شد.

پیش بینی می شود بیشتر شایعاتی که درباره گلکسی نوت ۹ منتشر می شود به حقیقت تبدیل گردد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار