مشخصات گلکسی F22 سامسونگ در کنسول گوگل پلی دیده شد

338c0e17dcd342e64e29081f00c7bf66
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر به گوشی های سامسونگ که در ماه های اخیر وارد بازار شده اند نگاهی بیندازید متوجه می شوید که این گوشی ها فقط نام های تجاری مختلفی دارند و خصوصیات و ویژگی های آن ها تقریبا به صورت یکسان هستند. با وجود این موضوع می توان نتیجه گرفت که گویا سامسونگ قصد دارد این استراتژی تجاری خود را ادامه دهد. در همین راستا، یک گوشی میان رده دیگر به نام گلکسی f22 به تازگی در گوگل پلی کنسول دیده شده است.
بر اساس برخی از شایعاتی که منابع معتبری به دست رسیده است، شرکت کره ای سامسونگ به احتمال زیاد تصمیم دارد گوشی گلکسی f22 خود را با نام دیگری به نام گلکسی A22 به کشورهایی که هنوز به فناوری ۵G دسترسی ندارند بفرستد. البته که باید بدانید این شرکت یک گوشی تحت عنوان A22 5G به بازار ارائه کرده است که نامی مشابه با A22 دارد.
در حالت کلی، اخیرا مشخصات گوشی جدید سامسونگ به نام F22 در گوگل پلی کنسول لو رفته است. حتی برخی از مشخصات فنی، سخت افزاری و نرم افزاری آن نیز در اختیار برخی از افراد قرار گرفته است. یکی از ویژگی های سخت افزاری لو رفته این است که این شرکت کره ای برای قدرت بخشیدن به بخش سخت افزاری از تراشه مدیا تک Helio G80 استفاده نموده است. با این کار سامسونگ قصد بر این داشته است که این گوشی را با یک حافظه ۴ گیگا بایتی برای انجام کارهای معمولی و گیمینگ در تنظیمات متوسط و میان رده راهی بازار کند.

مشخصات گلکسی F22 سامسونگ
البته با توجه به سابقه ای که از سامسونگ در ذهن داریم به احتمال خیلی زیاد در سال های و یا ماه های آتی، این شرکت مدل های دیگری از F22 را با حافظه رم های مختلف و حافظه های داخلی دیگر نیز وارد بازار می کند که مدل های دیگر با مدل اصلی F22 رقابت خواهند کرد.
با مشاهده عکس هایی که در گوگل پلی کنسول وجود دارد. متوجه خواهید شد که سامسونگ در این مدل از گوشی اقتصادی خود، صفحه نمایش را به شیوه های قبل یعنی Infinity-U طراحی نموده است. به گونه ای که در مرکز بالای صفحه یک حفره کوچک مشاهده خواهید که دوربین سلفی در آن جا تعبیه گردیده است.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، احتمالا صفحه نمایش گلکسی F22 از فناوری LCD پیروی خواهدکرد. و محتوای تصویری را احتمالا با رزولوشن ۷۲۰*۱۳۶۶ پیکسل به کاربران نشان می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی این است که از اندروید ۱۱ پشتیبانی خواهد کرد. در کنار دستگاه یک حسگر اثر انگشت مشاهده خواهید کرد.
در برخی از اطلاعاتی که از قبل به دست برخی رسیده بود، این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت برخوردار است که می تواند از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی کند. در کنار همه این ویژگی ها، سامسونگ گلکسی F22 دارای ۴ دوربین می باشد که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار