گلکسی اس ۱۰ گوشی هوشمند رنگارنگ

ac924067aeb136337cdafb0f08301ea2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی اس ۱۰ گوشی هوشمند رنگارنگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را معرفی و عرضه می کند. گوشی های هوشمندی که در تریم های مختلف میان رده، پرچمدار و اقتصادی قرار می گیرند.

این کمپانی در تلاش است تا سال ۲۰۱۹ سه مدل گلکسی اس ۱۰ را رونمایی کند که یکی از آنها مقرون به صرفه بوده و با پسوند لایت همراست و دو مدل دیگر استاندارد و پلاس هستند.تاکنون شایعات بسیاری پیرامون نسل بعدی پرچمدار سامسونگ منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب کره ای ها نرسید. به تازگی  @OnLeaks توییتر که از آشکارسازن صنعت محسوب شده، جزئیاتی پیرامون گزینه های رنگی گلکسی اس ۱۰ افشا نمود. این کاربر می گوید سال آینده سامسونگ گلکسی اس ۱۰ را در شش رنگ مختلف برای تنوع بیشتر عرضه می کند.

این رنگ ها مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و زرد است. برخی از این رنگ ها تاکنون در سبد محصولات سامسونگ قرار نگرفته و از جمله باید به زرد اشاره کرد، گزینه رنگی که هیچ یک از گوشی های هوشمند سامسونگ با آن همراه نشد. گفته می شود این شرکت به دنبال عرضه آیفون ایکس آر در گزینه های رنگی متنوع می خواهد از چنین برنامه‌ای پیروی کرده و تنوع بالایی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دقیقا مشخص نیست هدف سامسونگ از ارائه چند گزینه رنگی چیست و باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار