مشخصات گلکسی M22 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد

d78139b4ef8a155979bf3a627f7e22e3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در چند روز گذشته اطلاعاتی از Galaxy M22 در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شد و مشخصات این گوشی قبل از عرضه به بیرون درز پیدا کرد.

طبق گزارش‌های رسیده سامسونگ Galaxy M22 را مشابه با دوگوشی دیگر از محصولات خود عرضه خواهدکرد. گلکسی M22 درواقع همان Galaxy A22 است اما این بار با بهره‌مندی از مودم ۴G. به تازگی هم اخباری تایید می‌کنند که این محصول سامسونگ با برادر خود یعنی Galaxy M32 داراری مشخصات یکسانی هستند.

Galaxy M22 که قرار است جانشین Galaxy M21 شود در لیست جدید Geekbench دارای شماره مدل SM-M225FV است. احتمال عرضه این دستگاه با شماره مدل‌های دیگر هم هست و این تغییر فقط در دو حرف انتهایی این شماره مدل انجام می‌گیرد.

گلکسی M22 مجهز به رم ۴ گیگابایتی است درحالی که M32 از رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد. با وجود این تفاوت تراشه به کاربرده شده در هردو مدل یکسان و از چیپست Helio G80 در هردوی آنها استفاده شده است. باتوجه به گزارش‌ها گلکسی M22 به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل آندروید ۱۱ وارد بازار خواهد شد.

مشخصات گلکسی M22

طی آزمون‌های صورت گرفته در گیک‌بنچ، Galaxy M22 در واحد تک‌هسته‌ای امتیاز ۳۷۴ و در آزمون چندهسته‌ای نمره ۱۳۶۱ را کسب کرده است که چندان چشمگیر نیستند. این امتیازات نزدیک به رتبه Galaxy M32 با چیپست Helio G80 می‌باشد.

طبق گفته GalaxyClub، سامسونگ نمایشگر ۶.۴ اینچی SuperAMOLED با رزولوشن +FHD با یک بریدگی شکاف U شکل را برای M22 در نظرگرفته است. در پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرارگرفته درحالی که دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است.

تفاوت M22 با A22 در باتری آنهاست. M22 مطابق با M21 که در سال گذشته عرضه شد، دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است درحالی که A22 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین انرژی می‌کند.

شباهت M22 با M32 در رنگ‌هایی است که سامسونگ برای آنها طراحی کرده. گلکسی M22 با گزینه‌های سیاه، آبی و سفید برای انتخاب کاربران عرضه خواهد شد.

با وجود این که گلکسی M22 در ماه آینده با قیمت پیشنهادی ۲۳۰ یورو در اروپا معرفی می‌شود، اما هنوز تاریخ مشخصی از سوی شرکت سامسونگ برای عرضه عمومی این محصول گزارش نشده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار