گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A6s معرفی شد

d1dd1bd64df6428a3bafce284803b252
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A6s معرفی شد

شرکت سامسونگ در نهایت میان رده جدید گوشی سامسونگ Galaxy A6s را معرفی کرده است. اسمارتفونی که به صفحه نمایش اینفینجی اج مجهز است و با مشخصات قابل توجهی همراه است. اسمارتفونی با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ و حافظه رم ۶ گیگابایتی که ترکیب مطلوبی محسوب می شود.

از مشخصات کلیدی  Galaxy A6s باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسلی IPS LCD با کیفیت FHD+، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و برخی دیگر اشاره داشت.

چنین مشخصاتی بدان معناست که سامسونگ در نظر داشته محدود گوشی های هوشمند سری گلکسی A خود را گسترش دهد. اسمارتفونی که مدل برجسته ای است و از طراحی باکیفیتی بهره می برد.

بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C، وای فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac و چندی دیگر مشخصات Galaxy A6s را تشکیل می دهد. گفتنیست  Galaxy A6s در قسمت عقب آن سنسور اثرانگشتی تعبیه شده و خبری از سنسور زیر نمایشگر نیست.

قیمت پایه گلکسی A6s به ۲۶۰ دلار می رسد و نسخه نهایی آن قیمتی ۳۲۰ دلاری دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید تا جزئیات تکمیلی بدست آورید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار