آشنایی با گوشی هوشمند لوکس ورتو ASTER P

4e07b7e987aadeb76fe0be7269086944
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند لوکس ورتو ASTER P معرفی شد

شرکت ورتو یکی از برندهای لوکس تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بود که چند سال پیش ورشکست شده و به دست یک شرکت چینی افتاد. بااین‌حال، این برند در سال ۲۰۱۸ دوباره یک گوشی لوکس به نام Aster P معرفی کرد که طراحی لاکچری و قیمت زیادی داشت. در ادامه این مطلب به بررسی این گوشی ورتو خواهیم پرداخت.

مشخصات Aster P گوشی ورتو

برند ورتو از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ هیچ تلفن همراه هوشمندی روانه بازار نکرده بود اما با Aster P طوفانی به پا کرد. همان‌طور که انتظار دارید، برای ساخت این گوشی ورتو از مواد درجه یک و جالبی استفاده شده.

صفحه‌نمایش ۴.۹ اینچی Full HD آن که وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد از شیشه کریستال سامفایر ۱۳۳ قیراطی ساخته شده است. درحالی‌که پشت دستگاه از چرم تمساح و مارمولک پوشیده شده.

در کنار تمام اینها، قاب این گوشی از تیتانیوم درجه ۵ است، بنابراین حتی اگر از پنت هاوس هم سقوط کند آسیبی نمی‌بیند.

گوشی ورتو

گوشی ورتو

مشخصات سخت‌افزاری

در مورد پردازنده Aster P اما چیز عجیبی وجود ندارد. این گوشی با یک پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ همراه ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند. نرم‌افزار آن، اندروید اوریو است.

دوربین پشتی آن دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و جلو دستگاه دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.

سخن نهایی

این گوشی  از برند Vertu، یک گزینه لوکس محسوب می‌شود که طرفداران خود را دارد. البته برای همه جالب است که یک گوشی با چرم و تیتانیوم ساخته شده باشد. در مجموع این گوشی ورتو کاملا غیرضروری است. باتوجه‌به تاریخچه متلاطم این شرکت، حتی تولید آن هم جای تعجب دارد. بااین‌حال، هنوز برخی هستند که ترجیح می‌دهند این موبایل‌ها را برای مجموعه شخصی خود خریداری کنند. حتی احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک آنها را در موزه‌ها ببینیم.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار