گوشی Zenfone 5Z ارازنترین گوشی در اروپا میشود

388e9f265ba511d53203b0f9a8bddd82
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- هنگامیکه گوشی ایسوس Zenfone 5Z در سال جاری معرفی شد، ما آن را یک کشنده پرچم داران نام گزاری کردیم، چرا که این دستگاه علی رغم اینکه مشخصات خیلی عالی داشت قیمتی پایین و مناسب را به خود اختصاص داده بود.

Zenfone 5Z قاتل پرچم داران

شرکت ایسوس بعد از معرفی این دستگاه اعلام کرد که قیمت این دستگاه از ۴۹۹ دلار آغاز خواهد شد، و این یعنی شرکت های مانند شیائومی و وان پلاس که برخی از گوشی های قاتل را معرفی میکنند، باز هم باید قیمت دستگاه های خود را پایین بیاورند تا بتوانند این دستگاه را شکست دهند. مدل ایسوس Zenfone 5Z تنها چهار ماه بعد از معرفی به بازار برای فروش عرضه میشود. شرکت وان پلاس که قصد دارد یکی از نزدیکترین رقبای شرکت ایسوس باشد، به زودی تنها در چند هفته آیند در بازار برای فروش در دسترس خواهد بود. با این اوصاف میتوان فهمید که حتما Zenfone 5Z ارازان تر از گوشی OnePlus 6 باشد. در حال حاضر این دستگاه ارازنترین گوشی به همراه اسنپدراگون ۸۴۵ در اروپا به شمار می آید.

قیمت گذاری و مقایسه

گوشی ایسوس Zenfone 5Z با قیمت پایه ای ۴۹۹ یوآن در اروپا عرضه میشود. این در حالی است که گوشی OnePlus 6 دارای قیمتی برابر با ۵۱۹ یوآن خواهد داشت در حالیکه از مشخصات فنی مشابهی برخوردار هستند. علاوه بر این ها شرکت ایسوس اعلام کرده است : ” کاربرانی که این دستگاه را طی مدت الان تا ۱۵ جولای سال جاری سفارش دهند میتوانند آن را باقیمت پایین تر ۴۴۹ یوآن نیز دریافت کنند.” این مسئله باعث میشود که این دستگاه نه تنها ارزانتر از OnePlus 6 باشد بلکه حتی قیمتی کمتر از گوشی شیائومی Mi MIX 2S داشته باشد که در ایتالیا قیمتی معادل ۴۹۹ یوآن را به خود اختصاص میدهد.

علاوه بر آنچه گفته شد شرکت ایسوس در هنگام خرید این دستگاه ۵۰ یوآن تخفیف نقدی نیز برای شما در نظر گرفته است، شما این ۵۰ یوآن تخفیف را حتی برای خرید مدل ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی که قیمت آن ۶۰۰ یوآن است نیز دریافت خواهید کرد.

مشخصات فنی و مقایسه

دستگاه Zenfone 5Z دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس است‌، رزولوشن این نمایشگر ۲۲۴۶*۱۰۸۰ پیکسل میباشد. این دستگاه به همراه یک ناتچ در بالای نمایشگر می آید و نسبت ابعاد نمایشگر آن اندازه غیرمعمول ۱۸.۷:۹ را دارا میباشد. گوشی Zenfone 5Z همانند نزدیکترین رقبای خود از دوربین های دوگانه پشتی بهره میبرد که دارای یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دیافراگم F/1.8 و یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 میباشند. دوربین سلفی این دستگاه یک لنز ۸ مگاپیکسلی است که درون ناتچ بالای نمایشگر آن تعبیه شده است. دوربین های این دستگاه از قابلیت هایی چون برچسب زن جغرافیایی،تمرکز لمسی، فناوری تشخیص چهره، فناوری HDR و حالت پاناروما پشتیبانی میکنند.

این دستگاه در ۳ مدل ۸ گیگ رم ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم ۶۴ گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد شد و شما میتوانید به کمک میکرو اس دی این حافظه را تا ۴۰۰ گیگ افزایش دهید.

از دیگر مشخصات این دستگاه  میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • بهره گیری از سنسور های حسگر اثر انگشت،شتاب سنج، ژیروسکوپ، نزدیکی، قطب نما
  • پشتیبانی از GPS,A-GPS, GLONASS, BDS
  • باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر
  • اجرا بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۰
  • پردازنده گرافیکی Adreno 630
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • پشتیبانی از یو اس بی نوع C
  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • پشتیبانی از رادیو
  • …….

دیجی دو

شما میتوانید گوشی Zenfone 5Z را از اینجا سفارش دهید، این دستگاه در دیگری بازار ها در دسترس خواهد بود

فروش گوشی های Zenfone 5Z از ۱۵ ژوئن و از چین آغاز خواهد شد

بهترین های برند ایسوس برای شما در دیجی  دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار