لوازم جانبی بلک بری کی وان ۲ آشکار شد

75bf4673db7ea70c7464bbb24bce2b51
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لوازم جانبی بلک بری کی وان ۲ آشکار شد

 

شرکت بلک بری و TCL در سال جاری محصول جدیدی را معرفی نکردند و این در حالی بوده که انتظار داشتیم دو برند به معرفی اسمارتفون جدیدی از خانواده پیشین گوشی های هوشمند خود رونمایی کنند. سال گذشته شاهد رونمایی کی وان یک اسمارتفونی با صفحه نمایش فیزیکی و نمایشگر لمسی بودیم که در چند مدل پیشین نیز چنین ساختاری در تلفن های هوشمند بلک بری مشاهده شد. حال به نظر می رسد دو شرکت مشغول توسعه نسل جدید کی وان هستند که به عنوان کی وان ۲ شناخته می شود.

به تازگی در یکی از خرده فروشی ها لوازم جانبی کی وان ۲ بلک بری رویت شده و این نشان می دهد بزودی کانادایی ها نسل جدید گوشی هوشمند کی وان را رونمایی می کنند. اطلاعات دقیقی از مشخصات مدل در دست نیست زیرا تنها می توان شاهد آشکار شدن لوازم جانبی این گوشی هوشمند بود و دشوار است تا درباره مشخصات دقیق کی وان ۲ اظهار نظری کرد. اما اگر شاهد معرفی مدل باشیم می توان انتظار داشت شرکت کانادایی به استفاده از پردازنده سری ۷۰۰ اسنپدراگون، حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه، نمایشگر بزرگتر بدون صفحه کلید فیزیکی و با نسبت تصویر ۱۸:۹، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات دقیقی در کار نیست و حتی بلک بری یا TCL اشاره ای به این مدل و مشخصات آن در MWC 2018 نداشتند از این رو دشوار است تا اظهار نظری کرد و محصول جدید را مناسب یا نامناسب دانست. احتمال می رود در اواسط یا اواخر سال ۲۰۱۸ دو شرکت چینی و کانادایی دست به کار شده و از جدیدترین مدل گوشی هوشمند خود موسوم به کی وان ۲ رونمایی کنند، هرچند که اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت کی وان ۲ وجود نداشته تا به آن پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار