تصویری از یک گوشی هوشمند تاشو منتسب به  هوآوی میت ایکس فاش شد

6b45f16e47abea167e4580e93d787bc8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصویری از یک گوشی هوشمند تاشو منتسب به  هوآوی میت ایکس فاش شد

در حال حاضر تنها گوشی‌های هوشمند تاشویی که قرار است در آینده‌ای نزدیک روانه بازار گردند، گوشی‌های هوشمند گلکسی فولد و هواوی میت ایکس هستند. همانطور که می‌دانید گوشی هوشمند گلکسی فولد سامسونگ در حال حاضر با مشکلاتی در لولا و نمایشگر خود دست و پنجه نرم می‌کند از این‌رو زمان عرضه این گوشی هوشمند به تاریخ نامعلومی موکول شده است. حتی این کمپانی در بیانیه‌ای که صادر کرده، اعلام کرده است که گوشی هوشمند گلکسی فولد سامسونگ برای اینکه بتواند به یک گوشی ایده‌آل برای کاربران تبدیل شود به زمان بیشتری نیاز دارد. اما از گوشی گلکسی فولد که بگذریم، گوشی هوشمند هواوی میت ایکس در ماه ژوئن عرضه می‌شود.

به‌تازگی پروتوتایپی از یک گوشی هوشمند تاشو که در دست یکی از کارمندان هواوی قرار دارد منتشر شده است، با انتشار این پروتوتایپ این احتمال در نظر گرفته شده که دقیقا دو ماه پیش از این طرح در کنگره جهانی موبایل MWC رونمایی شده بوده. از این‌رو کمپانی هواوی قبل از اینکه به طرح فعلی برای گوشی هوشمند هواوی میت ایکس برسد از طرح دیگری نیز رونمایی کرده است. البته دلیل اینکه تاکنون کمپانی هواوی از طرح قبلی که برای گوشی هوشمند تاشوی خود داشته است رونمایی نکرده، مشخص نیست.

با نیم‌نگاهی به طرح قبلی گوشی هوشمند تاشوی هواوی به این نتیجه می‌رسیم که طرح الان این گوشی خیلی بهتر از طرح قبلی آن است. چراکه براساس پروتوتایپی که منتشر شده است، طرح قبلی این گوشی ظاهر خیلی خوبی نداشته به‌گونه‌ای که از پهنای زیادی در حاشیه‌ها برخوردار بوده و همین عامل موجب بد به‌نظر رسیدن طراحی ظاهری این گوشی هوشمند می‌شده است. این در حالی است که طرح فعلی این گوشی، از هر طرف دارای حاشیه بسیار کمی است بنابراین باید خوشحال باشیم که کمپانی هواوی از طرح قبلی مطرح‌شده برای میت ایکس استفاده نکرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار