ساعت هوشمند نسل جدید سامسونگ با سیستم عامل تایزن همراه خواهد بود

625585ba0289c7cbcf00f6ced2e9034b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساعت هوشمند نسل جدید سامسونگ با سیستم عامل تایزن همراه خواهد بود

شرکت سامسونگ هر چندگاهی به معرفی نسل جدید ساعت هوشمند خود می پردازد که دارای ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی است. براساس گزارش های قبلی نسل جدید ساعت این شرکت به نام Gear S4 سال جاری رونمایی خواهد شد و احتمال می رود در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ یا در رویداد رونمایی از گلکسی نوت ۹ شاهد معرفی این گجت پوشیدنی باکیفیت نیز باشیم.

تاکنون برخی شایعات پیرامون Gear S4 منتشر شد اما هیچ یک توسط کره ای ها به تایید یا تکذیب نرسید. حال به تازگی گزارش جدیدی انتشاریافته که نشان داده ساعت هوشمند جدید Gear S4 شرکت سامسونگ با سیستم عامل ورOS گوگل همراه نیست و همچنان همانند مدل های پیشین سیستم عامل تایزن را شاهد خواهیم بود.

سامسونگ سعی داشته تایزن را برای تلویزیون هوشمند و ساعت هوشمند خود در نظر گیرد اما گوشی های هوشمند محدودی در این زمینه دارد. در حالی که انتظار داشتیم نسل بعدی ساعت هوشمند Gear S4 را با سیستم عامل ورOS شاهد باشیم اما خبری از این نسخه نیست و باید شاهد سیستم عامل تایزن باشیم. البته این بدان معنا نیست که تایزن سیستم عامل مناسبی نبوده و سامسونگ احتمالا ویژگی های خوبی برای آن در نظر می گیرد.

از مشخصات Gear S4 به شکل احتمالی باید به صفحه نمایش ۳۶۰*۳۶۰ پیکسلی ۱.۳ اینچی Super AMOLED ، پردازنده سری اگزینوس ۴، حافظه رم ۷۶۸ مگابایتی، سیستم عامل تایزن، باتری ۳۵۰ میلی آمپری، بدنه فولاد ضد زنگ و برخی دیگر اشاره داشت. در حال حاضر نسخه فعلی با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می رسد.

پیش بینی می شود بزودی سامسونگ برای ارائه اطلاعات بیشتر این ساعت هوشمند مدرن و جدید خود را با انبوهی از ویژگی های قابل توجه معرفی کند. از این رو تنها با انتظار می توان جزئیات بیشتری کسب کرد که حقیقیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار