آشنایی با بهترین اسمارت واچ ۲۰۲۱

f35be167778ab5177512507828dd1ba7
زمان مطالعه: 6 دقیقه

اسمارت واچ خوب، ساعتی  است که خیلی بیشتر از نمایش دادن پیام‌های گوشی برایتان کار کند. یک اسمارت واچ، چند ویژگی را یکجا دارد: ردیابی برنامه‌های ورزشی برای سالم‌تر شدن، کیف پول دیجیتال و در برخی موارد کارهای یک تلفن همراه حتی اگر گوشی هوشمندتان در دسترس نباشد.

امروزه ساعت‌های هوشمند فراتر از ردیابی تناسب‌اندام رفته‌اند و دارای ویژگی‌های سلامتی هستند که می‌توانند جان شما را نجات دهند. آنها هشدارهای ضربان قلب بالا را تشخیص داده و در صورت زمین‌خوردن به‌صورت خودکار شما را به خدمات اضطراری متصل می‌کنند. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم.

بهترین اسمارت واچ: اپل‌واچ سری ۷

  • چرا باید این ساعت را بخرید؟ چون با اینکه فقط کمی از سری ۶ بهتر است اما در حال حاضر بهترین اسمارت واچ موجود در بازار است.
  • این ساعت برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که گوشی آیفون دارد و ساعت هوشمند می‌خواهد.

این دستگاه یک ساعت هوشمند پرچم‌دار است که در بسیاری موارد شبیه سری ۶ است؛ همان چیپست در طراحی آن به‌کاررفته و تفاوت کمی دارد. بااین‌حال ویژگی‌های جدید اپل واچ سری ۷ واقعاً مفید هستند، به‌خصوص صفحه‌نمایش آن که ۲۰ درصد بزرگ‌تر شده و درعین‌حال روی مچ دست شما چندان بزرگ‌تر از سری قبلی نیست چون این تغییر سایز بیشتر در کمتر کردن حاشیه‌ها اتفاق افتاده است. این تفاوت اندازه بیشتر هنگام تعامل با اپل‌واچ ۷ احساس می‌شود. این ابزار پوشیدنی همچنین نسبت به نسل قبلی سریع‌تر شارژ می‌شود و بدون شک یک ساعت هوشمند عالی است. ویژگی‌های تناسب‌اندام بهبودیافته حتی این دستگاه را بهتر هم می‌کنند.

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری ۷


 

بهترین ساعت هوشمند برای اندروید: واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

  • چرا باید این ساعت را بخرید؟ این بهترین اسمارت واچ برای شما است اگر گوشی اندرویدی دارید.
  • این ساعت برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که برای یک رابط کاربری عالی در یک ساعت هوشمند شیک ارزش قائل است.

واچ ۴ سامسونگ و مدل کلاسیک آن به‌عنوان بهترین اسمارت واچ حال حاضر سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی‌ای هستند که اخیراً تبلیغات بسیاری برای آنها صورت‌گرفته. این باعث شده سامسونگ به‌جای استفاده از سیستم‌عامل خودش تایزن، از سیستم‌عامل Wear OS گوگل استفاده کند که نسخه جدید سیستم‌عامل‌های پوشیدنی است و ظاهری شبیه تایزن دارد. این به آن معنی است که با عملکرد خوب و برنامه‌های Wear OS و ظاهر و راحتی تایزن، بهترین‌ها را در این ساعت خواهید داشت. به تمام اینها راحتی استفاده، ساختار سبک و ابزارهای جدید و جالب اندازه‌گیری ترکیبات بدن را هم اضافه کنید. این باعث می‌شود واچ ۴ یک ساعت هوشمند برتر به‌ویژه برای کسانی که علاقه‌مند به ردیابی سلامت و تناسب‌اندام خود هستند تبدیل شود. بااین‌حال این ساعت از گوشی‌های آیفون پشتیبانی نمی‌کند و برای اندروید ساخته شده است.

بهترین اسمارت واچ سامسونگ

بهترین اسمارت واچ سامسونگ


بهترین اسمارت واچ با سیستم‌عامل Wear OS: تیک واچ پرو ۳

  • چرا باید این ساعت هوشمند را بخرید؟ چون جدیدترین تکنولوژی موجود را درون خود جا داده و بنابراین عمر بیشتری برایتان خواهد داشت.
  • این ساعت برای چه کسانی مناسب است؟ برای کسانی که طولانی‌ترین عمر باتری و آخرین مدل پردازنده را با قیمتی منصفانه می‌خواهند.

تیک واچ ۳ پرو بهترین اسمارت واچ مبتنی بر سیستم‌عامل گوگل است که می‌توانید آن را با گوشی آیفون یا اندروید استفاده کنید و عمر باتری قوی و برخی عملکردهای بصری را ارائه می‌دهد. این ساعت از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپ دراگون  Wear 4100 با ۱ گیگابایت رم استفاده کرده و یکی از قدرتمندترین ساعت‌های هوشمند موجود است. برنامه‌ها در این ساعت به‌سرعت دانلود و اجرا می‌شوند و برای هیچ کاری معطل نخواهید شد. اما مهم‌ترین ویژگی آن عمر باتری است، اگرچه طبق آنچه شرکت تولیدکننده می‌گوید در شرایط خاص این ساعت تا یک ماه هم دوام می‌آورد اما در حالتی که بخواهید از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنید تا ۳ روز جوابگوی نیازتان خواهد بود. علاوه بر این، قیمت آن بسیار کمتر از ساعت‌های هوشمند هم‌رده بوده و نسبت به بسیاری گزینه‌های دیگر ارزان‌تر است.

ساعت هوشمند ticwatch

ساعت هوشمند ticwatch


 

بهترین ساعت هوشمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه: امیزفیت GTR2

  • چرا باید این ساعت را بخرید؟ هر کاری که از یک اسمارت واچ توقع دارید را برایتان انجام می‌دهد و ظاهر زیبایی هم دارد.
  • این ساعت هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که بودجه کمی دارد و به دنبال خرید بهترین اسمارت واچ است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار تولید شده توسط امیزفیت در طول یک سال گذشته پیشرفت بسیاری داشته تا جایی که می‌توانیم ساعت GTR2 این برند را در این لیست پیشنهاد کنیم. این ساعت در مقایسه با ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS مزایای قابل‌توجهی دارد که بزرگ‌ترین آنها عمر باتری است. GTR2 حتی با استفاده زیاد حداقل یک هفته دوام می‌آورد و اگر برنامه‌های سنگین را استفاده نکنید حتی از این مقدار نیز بیشتر برایتان کار خواهد کرد. بهتر از همه اینکه این ساعت روی دستتان عالی به نظر خواهد رسید؛ بدنه باریکی دارد و خیلی بزرگ نیست، بنابراین استفاده از آن برای اکثر افراد مناسب است. شیشه خمیده و بدنه فلزی آن هم سبکی شیک و جذاب به آن داده‌اند. این ساعت همچنین به برنامه Zepp که برای اندروید و ios در دسترس است متصل می‌شود.

amazfit smartwatch

amazfit smartwatch


 

بهترین اسمارت واچ برای دونده‌ها: Suunto 7

  • چرا باید این ساعت هوشمند را بخرید؟ چون تمام ویژگی‌های ضروری برای دویدن را در خود دارد.
  • این ساعت برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که خواهان یک ساعت هوشمند با هزاران ویژگی تناسب‌اندام است.

این ساعت هوشمند، تمام فناوری‌های محبوب دویدن، پیاده‌روی و کوهنوردی را برای اولین‌بار به پلتفرم Wear OS گوگل می‌آورد. برنامه ساعت سونتو، مسیرهای محلی را بر اساس سختی، زمان و محبوبیت به شما نشان می‌دهد و به این شکل همیشه می‌دانید کدام مسیر مناسب‌تر است؛ به همین دلیل این مدل، بهترین اسمارت واچ برای دوندگان است. البته همه این اطلاعات بر اساس تجربیات دیگر کاربران سونتو تهیه می‌شوند. داده‌های نشان‌داده‌شده در این ساعت جامع هستند، از میزان کالری سوزانده شده تا زمان سپری شده و زمان ریکاوری. ساعت و برنامه آن با پلتفرم اختصاصی سونتو همگام‌سازی می‌شوند بنابراین می‌توانید در طول زمان به پیگیری سطح تناسب‌اندام خود ادامه دهید. باتری این ساعت هم با استفاده از GPS فعال ۱۲ ساعت دوام می‌آورد و اگر خیلی با آن کار نکنید تا دو روز هم شما را همراهی خواهد کرد.

ساعت Suno

ساعت Suno


 

بهترین ساعت هوشمند مستحکم: G-Shock GSW-H1000 کاسیو

  • چرا باید این ساعت را بخرید؟ این ساعت مستحکم‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید پیدا کنید.
  • این ساعت برای چه کسانی مناسب است؟ همه کسانی که توقع دارند ساعت هوشمندشان در شرایط سخت فیزیکی دوام بیاورد.

ساعت‌های G-Shock کاسیو در حال حاضر به دلیل مستحکم بودن بسیار معروف هستند و معیارهای سخت‌گیرانه‌ای برای ساخت آنها به کار می‌‌رود. ساعت مدل GSW-H1000 یک ساعت هوشمند کامل با صفحه‌نمایش لمسی است که استاندارهای سختی مورد انتظار از یک ساعت G-Shock را برآورده کرده؛ حتی از آن فراتر می‌رود و می‌شود آن را بهترین اسمارت واچ از نظر استحکام دانست. این ساعت برای تمام کسانی که ورزش‌های سنگین می‌کنند یا در شرایطی قرار دارند که ممکن است ساعتشان ضربه بخورد ایده‌آل است؛ چه بالارفتن از کوه چه کارکردن سر یک سایت ساختمانی.

GSW-H1000، در برابر ضربه مقاوم است و تا ۲۰۰ متر زیر آب سالم می‌ماند؛ این ساعت از رزین قوی با بدنه تیتانیومی و بند اورتان بادوام ساخته شده که میکروفن آن نیز ضدآب است. طیف وسیعی از حسگرها هم برای ورزشکاران در این گوشی گنجانده شده از جمله فشارسنج و قطب‌نما. این ساعت ساختار نمایشگر دوگانه دارد که در آن یک نمایشگر LCD روی یک نمایشگر آمولد قرار دارد که اگر به‌تنهایی از آن استفاده شود عمر باتری را تا یک ماه بالاتر می‌برد. این مدل شاید گران باشد اما دستگاهی بسیار مقاوم است که ظاهری جذاب و ویژگی‌های ضروری را دارد.

اسمارت واچ Casio

اسمارت واچ Casio

نظر نهایی

ساعت هوشمند برتر روزبه‌روز در حال تغییر است، بااین‌حال برندهای اپل و سامسونگ همیشه در صدر لیست قرار دارند؛ چون بهترین ویژگی‌ها را با طراحی زیبا، کنار هم گرد می‌آوردند. بااین‌حال نیاز هر کاربری متفاوت است و ممکن است مثلاً بهترین اسمارت واچ سامسونگ برای نیاز شما مناسب نباشد. به همین دلیل در این مطلب تلاش کردیم بهترین گزینه برای هر نیاز را به شما معرفی کنیم و اگر دونده یا مهندس ساختمانی باشید هم در این لیست ساعتی برای شما هست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار