تولید آیفون های اپل تا مارس ۲۰۱۹ کاهش ۴ میلیونی دارد

1898151bce765c59cdef2a20a98a44a9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش Seeking Alpha، یکی از تحلیلگران به نام Jun Zhang که در موسسه تحقیقاتی Rosenblatt فعالیت می کند پیش بینی درباره میزان تولید محصولات آیفون اپل داشته است. البته ژانگ همیشه پیش بینی هایی دارد و این نخستین باری نیست که تصمیم گرفته پیش بینی داشته باشد.

اما به گفته  Jun Zhang، شرکت اپل تا مارس ۲۰۱۹ میزان تولید آیفون را با کاهش ۴ میلیونی رو به رو می سازد. متاسفانه در سال ۲۰۱۸ فروش آیفون های اپل موفقیت آمیز نبود و این کمپانی نیز نسبت به فروش محصولاتش اظهار امیدواری ندارد. اگرچه در سپتامبر امسال شاهد معرفی گوشی های هوشمند برجسته ای بودیم، اما این بدان معنا نیست که رشد فروشی در کار است.

در سال ۲۰۱۸ شاید اپل یا سامسونگ کاهش فروشی را تجربه کردند اما هوآوی با فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند توانست سالی موفقیت آمیز را سپری کند. پیشتر نیز کوالکام شکایتی از اپل کرده و به دلیل سرقت پتنت این شرکت سعی در ممنوعیت فروش آیفون در چین و برخی بازارهای دیگر از جمله آلمان دارد.

این طور که پیداست کوپرتینویی ها در تلاش هستند تا میزان فروش اسمارتفون های خود را افزایش دهند اما در سال جاری برنامه موفقیت آمیزی نداشتند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود در سال ۲۰۱۹ میزان فروش گوشی های هوشمند اپل چگونه خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار